Call of Duty: Black Ops 2- לראשונה בסדרה, מערכת מיקרו תשלומים

כנראה שהכנסות מ-DLC כבר לא מספיק מרגשות את חברת אקטיוויז'ן. לראשונה בסדרה, המשחק Black Ops 2 יאפשר רכישה של תוספות במשחק. החדשות הטובות: Nuketown 2025 תשוחרר בחינם לכולם.

"מדובר בהתאמות אישיות או פינוקים קטנים ונחמדים שאף אחד מהם לא משפיע על המשחק 'והם סתם' דרכים קטנות וספציפיות כדי לשפר את החוויה המקוונת שלך ". כך מנסה לעדן את הבשורה, דן אמריץ' מחברת אקטיוויז'ן. "בסופו של יום, כל אחד מפריטים אלה הם אופציונליים לחלוטין, ונוצרו לשחקנים שבקשו לקבל אפשרויות התאמה אישית רבות יותר".

black_ops_bacon

מערכת המיקרו תשלומים ב-Black Ops 2 תגיע מחר ותהיה זמינה לבעלי קונסולת האקסבוקס 360, ובשלב מאוחר יותר תגיע גם ל PS3 ול-PC. המערכת תאפשר סוגים שונים של חבילות מוגדרות, הכוללים "חבילות" התאמה אישיות, ערכות נושא המכילות צבעי הסוואה ייחודיים לנשקים, דגלי עולם, כרטיסים ואקסטרא סלוטים שיהיו ניתנים לרכישה בנפרד. מפת המולטיפלייר Nuketown 2025 תשוחרר בחינם לכולם.

מערכת התשלומים, תשלב מספר חבילות הניתנות לרכישה:

  • Personalisation Pack – המחיר: 160 נקודות (2$) ויעניקו לשחקנים צבעי הסוואה ייחודיים לנשק, שלושה targeting reticules ו Calling Card.
  • Extra Slots Pack – חבילת חריצי אקסטא , תעלה 160 נקודות (2$), תוסיף 10 סלוטים נוספים ליצירת קלאס, ושטח נוסף לאחסון מדיה, ומאפשרים למשתמשי מצב התיאטרון לאחסן עוד 20 סמלים, 32 סרטים ו 40 צילומי מסך.
  • Flags of the World Calling Cards Packs – 
  • The Nuketown Zombies map – המפה שזמינה לבעלי Season Pass, תינתן לרכישה במחיר של 400 נקודות (5$).
  • Flags of the World Calling Cards Packs – יעלה 80 נקודות (1$).

Black-Ops-2-class

זה מזכיר את המהלך שעשתה EA לראשונה עם Dead Space 3, רק שבדד ספייס המערכת מיועדת לסינגל פלייר, ועכשיו מגיע תורה של אקטיוויז'ן לנסות ולחלוב עוד כסף משחקני המולטיפלייר.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות