DICE: הגרפיקה ב-Battlefield 4 היא לא העיקר, חוויית המשחק כן.

ראיון עם המפיק הראשי של סדרת Battlefield בחברת DICE שמסביר כי הטכנולוגיה והגרפיקה ב Battlefield 4 הם כבר לא מוקד המשחק, וכי מרכז הכובד של הפיתוח עובר לשיפור חוויית המשחק.
פטריק באך, המפיק בפועל והאיש שמזוהה ביותר עם סדרת Battlefield, העניק ראיון ראשון אחרי החשיפה לאתר הגיימינג Eurogamer, והתייחס לכמה מהשאלות העיקריות שהועלו לאחר חשיפת הטריילר, גרפיקה, מנוע משחק ומה צופן העתיד לסדרה. באך התייחס לכך שהשחקנים כבר פחות מתרשמים מהטכנולוגיה והוויזואליות שהמשחק הציג בטריילר החשיפה הרשמי, ולטענתו, החברה יותר מתמקדת באיך לקחת את הטכנולוגיה של Frostbite 3 ולשפר באמצעותה את חוויית המשחק, ואת העלילה. בערך כמו שכתבתי במאמר אתמול, "Battlefield 4- היד שמנענעת את העלילה".
" הגענו לנקודה בה לא חשוב כבר לדבר על מנוע המשחק יותר מדי, Frostbite זה כלי בסך הכל ועברנו את הנקודה שבה אנחנו רוצים להרשים אנשים בדיבורים על נפלאות הטכנולוגיה. אנחנו רוצים שלשחקנים יהיה אכפת מהדמויות ואפילו יצליחו להזדהות איתן, הגיע הזמן להרשים אנשים עם החוויה שאנחנו נצליח להפיק מהשימוש במנוע [..] המנוע הגרפי Frostbite 3 תפור למשחק Battlefield 4 כמו שהמנוע Frostbite 2 היה תפור למשחק Battlefield 3, אנחנו כמו "חזירי גינאה" (חיה בשם קביה), דוחפים את מה שאפשר לעשות מבחינת מנוע משחק."

באך מציין כי הטריילר הציג משחקיות מגרסת ה-PC של המשחק, וכי היא גרסת הפיתוח המובילה ל BF4. הוא טוען שבדיוק כמו הגרסות הקודמות, ובכדי למתוח גבולות טכנולוגיות באמצעות המנוע, ה-PC הוא הפלטפורמה היחידה שמאפשרת לעשות זאת, כך שכל הדיבורים על כך ש BF3 היה פורט למחשב האישי, זה קשקוש. בנוגע לקונסולות דור הבא, ובעיקר הדרישות של המשחק לגביהן, הוא ענה:
"היו מאבקים, כמובן, עם שינוי התפיסה כולה. כשאתה מדבר על מושג כמו next-gen, אנחנו לא מדברים על קונסולות, אנחנו לא מדברים על טכנולוגיה יותר, משום שהטכנולוגיה החדשה ביותר מתבססת על אבולוציה של טכנולוגיה ישנה. זה פשוט מצריך יותר זיכרון. זה מעבד גרפי (GPU) חזק יותר. זה מעבדים (CPU) חזקים יותר. אבל עדיין מדובר באותה הטכנולוגיה, ואתה יכול לעשות איתה הרבה יותר. הדור הבא מצריך הרבה יותר מעוד כמה פוליגונים. 30 הפריימים ששחקני הקונסולות קיבלו ב BF3 יכל לעלות כפליים אם היינו מסירים את מנוע ההרס ואת מספר השחקנים במפה (24), אבל אז זה לא היה באטלפילד."
עוד כתבות על המשחק באטלפילד 4:
- חשיפת רשמית – 17 דקות Battlefield 4
- Battlefield 4: היד שמנענעת את העלילה [דיעה]
- EA: "באטלפילד 4 הוא חוויה קולנועית, משחק אנושי, דרמתי ואמין"
- מועד ההשקה דלף לרשת באמצעות פוסטר
- את כל הטריילרים האחרונים, יבשה, ים ואוויר, תמצאו כאן.
- מסוק קרב רוסי וטנק סיני בבאטלפילד 4, תמצאו כאן
- הקומנדר חוזר, 3 צבאות, 64 שחקנים במפה ועוד , קראו כאן
- זו חנה והיא דמות נשית (חיילת?) במשחק
- האם זו עטיפת המשחק של באטלפילד 4? [כן]
- הפורום הרשמי למשחק באטלפילד 4 נפתח. גם האתר
- Battlefield 4 ישוחרר בנובמבר 2013, העלילה תתרחש בסין 2020 [שמועה]
מקור: Eurogamer
קרייטק יכולים ללמוד מהם.
נכון. אבל בכל זאת על איזה כיוון יתנו דגש ..אולי על ידי כמה תוספות (היו בעבר) לעבודת צוות. נראה בהמשך.
יש די הרבה שינויים האמת, חלק גדול אנחנו עדיין לא יודעים אבל מהסרטון אפשר להסיק כמה מסקנות, אעלה בהמשך את כל הסרטון בתמונות הסבר
אבל לא הייתי ישר מקשר מה שיש בסינגל למולטי. כמו המכשיר שמגלה אוייבים.. זה קצת לא הגיוני שיהיה במולטי אלא רק בסינגל כרעיון למשחק יותר טקטי עם הצוות.וכן הלאה..
אולי זה יהיה קשה ליישם, אבל השמועות על החזרה של המפקד, יכולות להיות מעניינות, החברה תציג בהמשך טריילר למולטי ואז נראה את ההבדלים
נראה איזו חוויה נקבל במולטי .
אני חושב שהוא מתכוון לחוויית הסינגל פלייר, את מבחן חוויית המולטיפלייר הם כבר עברו מזמן. המלחמה הבאה העיקרית שלהם היא בגזרת הקמפיין לשחקן יחיד