[שמועה] Battlefield 4: סרטון ייחשף בקרוב, והאם זו עטיפת המשחק?

EA כבר אישרה כי המשחק BF4 ייחשף במלוא הדרו ב- 26 במרץ, באירוע GDC בסן פרנסיסקו. שמועות רוחשות כי סרטון ייחשף ביומיים הקרובים ואפילו עטיפת המשחק.

אם נלך שבוע אחורה, האתר IGN מפרסם כי קיבל מחברת EA הזמנה לאירוע שיתקיים במהלך כנס המפתחים GDC. עיצוב ההשמנה רמז על חשיפת המשחק Battlefield 4. וזה אכן מה שקרה בשעות האחרונות, EA מאשרת את החשיפה.

ברקע, רצות במקביל שמועות חדשות: האתר bf4central, שמרכז שמועות ומידע שקשורות למשחק בטלפילד 4, טוען כי ביממה הקרובה חברת EA תשחרר סרטון טיזר למשחק, שיוצג אך ורק למנויי Battlefield Premium. מי שיצפה בשידור יזכה ל dog-tag מיוחד:

Battlefield-4-i-was-there

באתר NeoGAF נחשפה תמונה (דרך אתר המעריצים Battlefieldo), שנראת כמו חלק מעטיפת המשחק, ומפרסם התמונה, שחקן BF3 בשם 32bita, טוען כי גם ראה את העטיפה, ומפרט:

"אני באופן אישי ראיתי את עטיפת המשחק Battlefield 4, שאני לא יכול לפרסם, אבל אני יכול להגיד שזה דומה לזה של 3 Battlefield .חייל שרץ, בגשם, יחד עם טנקים, נגמ"שים ותמונת טיזר קטנה של מטוס סילון רק בצד ימין של גופו.

battlefield-4-box art leakהבניינים ברקע גם דומים לאלה שב 3 Battlefield. זה נראה כאילו הוא מחזיק רובה EBR עם רגלית תמיכה, יחד עם אקדח  1911. הפנים של הדמות התפתחו מ Battlefield 3, חייל עם שיער חלק משוח לאחור במדי צבא אמריקאי."

עכשיו, לא ברור אם התמונה הבאה היא זיוף, אבל היא מתאימה בדיוק לתיאור של 32bita, רק מעט שונה ברקע מהתמונה דלעיל:

battlefield-4-boxart leak
לחצו להגדלה (בטלפילד 4)

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות

אם זו העטיפה אז אני חושב שלא יהיה הבדל גדול עם בטלפילד 3 🙁

0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x