GTA: Liberty City Stories ו- GTA: Vice City Stories בשבוע הבא ב-PSN

רוקסטאר מכריזה כי בשבוע הבא שחקני פלייסטיישן 3 יוכלו לשחק בשני הכותרים הקלאסיים Grand Theft Auto: Liberty City Stories ו – Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto Liberty City Stories, Vice City Stories PSN

שני המשחקים ששוחררו כבר ל PS2 ול-PSP יהיו זמינים להורדה דרך PSN במחיר $9.99 / €9.99 / £7.99 (ארה"ב/אירופה/אנגליה).

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

עלילת המשחק מתרחשת בשנת 1998, 3שנים לפני אירועי המשחק "GTA 3". הרחובות של Liberty City סוערים מתמיד.
GTA Liberty City Stories
לוחם מאפיונרים מתחרה על שליטה בעיר שנמצאת במצב של הרס עצמי, גלים של שחיתות פוליטית, פשע מאורגן, סחר בסמים ושביתות איגוד. אין על מי לסמוך והגיבור שלנו טוני סיפריאני (Toni Cipriani) שחוזר לעיר לאחר מספר שנות מסתור אחרי שרצח את ראש המאפיה לבקשת דון סלבאטורי לאוני, מנסה לנקות את הבלגן בעולם התחתון הכאוטי של העיר.
GTA Liberty City Stories PSN
גברים מופרעים ואלימים, בעלי הון מושחתים מבחינה מוסרית, פוליטיקאים ציניים ואף אמו ינסו לעמוד בדרכו של טוני שמנסה להביא את העיר לשליטת משפחת ליאונה (Leone) ולהשתמש בכל האמצעים הנדרשים כדי להבטיח את מקומו בהנהגה של המשפחה בעיר.
GTA Liberty City Stories משחק PSN
לאורך המשחק טוני מבצע משימות שונות ומקיים אינטראקציה עם דמויות רב גוניות במשחק כמו סלבטורי ליאוני, וינצ'נזו סילי, מריה לטורה, JD א'וטול, דונלד לאב, ליאון מק'אפרי, ואפילו אמו.

Grand Theft Auto: Vice City Stories

עלילת המשחק מתרחשת בשנת 1984, שנתיים לפני עלילת Vice City ואחרי Grand Theft Auto: Liberty City Stories.

GTA Vice City Stories משחקהמשחק מציע הזדמנות משופעת בעיר המתפתחת מהביצות, הצמיחה שלו מונעת על ידי מאבק הכוחות האלים בסחר סמים רווחי. בנייה היא בכל מקום כמטרופולין נוצץ שעולה מיסודותיו של פשע ובגידה.

VicVance GTAכחייל, ויק ואנס(Vic Vance), אחיו של לאנס ואנס, שתמיד הגן על משפחתו הלא כ"כ מתפקדת, החלטה אחת רעה יכולה לטרוף את כל הקלפים והוא עומד בפני בחירה קשה – לבנות אימפריה או להימחץ. המשחק מתמקד סביב אחיו של לאנס ואנס, ויקטור (Vic Vance), עליו ירו בסחר הסמים בפתיחת Vice City.

 

מקור: rockstargames

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות