Bioshock Infinite – ביקורת שלישית למשחק

ביקורת שלישית למשחק Bioshock Infinite מגיעה אלינו מהאתר NAVE360. הביקורת היא  לגרסת האקסבוקס של המשחק. הציון 80/100.

אחרי הביקורת הראשונה של IGN, עם הציון 94 לקונסולות ו-95 למחשב האישי, והביקורת השנייה של אתר הגיימינג הגרמני Gamestar שהודלף באתר גיימינג איראני (ציון 90), נחשפת ביקורת שלישית. אמברגו מישהו?

Bioshock Infinite NAVE360 REVIEW

אולי אני סתם מאוכזב מהציון 80 אבל אני חושד שהבחור כלל לא שיחק במשחק והביקורת נועדה להביא לאתר גולשים חדשים. קחו לדוגמא את התמונות בביקורת: כולן כבר נמצאות איפשהו ברשת ואפילו אחת מהן מאתר הגיימינג vg247 (יש שם לוגו):

הביקורת לכשעצמה היא מאוד כוללנית ולא כל כך ברורה, והמבקר גם ציין שהוא לא רוצה לתת יותר מדי ספוילרים למשחק, אבל חלק גדול מהביקורת זה שום דבר חדש שכבר לא ידוע. הביקורת מסתיימת בהערה : "זה ממש בושה שהמפתחים לא הוסיפו למשחק מולטיפלייר". אדוני המבקר, שחרר. אין מולטי, והסדרה הזו מיועדת לחוויית סינגל בלבד. לגבי הגרפיקה: " אין ויכוח על כך שמדובר במשחק יפייפה, מרחוק הגרפיקה נראית מדהים, מקרוב היא רק מרשימה." אוקיי.

bioshock-infinite-elizabeth

קשה לי להתרשם מהביקורת החדשה של אתר שאני באופן אישי לא מכיר,  NAVE360. לא בגלל הציון הסביר שהוא העניק למשחק (ציון 80), אלא בגלל שאתר צעיר שמכבד את עצמו לא יכול לתת ציון  70 לעלילה כלשהי ששיכת לסדרת ביושוק, ומצד שני לתת ציון 80 לעלילה של המשחק קרייסיס 3. למרות שמדובר בשני מבקרים שונים והכל פה עניין של דעות, אני לא חושב שלקרייסיס 3 יש עלילה שמצדיקה יותר מציון 50-60, והמנכ"ל של קרייטק יכול לטעון עד מחר שמדובר ביצירת מופת.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות