[3-10/3/2013] טריילרים חדשים למשחקים

טריילרים חדשים מהשבוע האחרון: קילזון לויטה, סטארקראפט 2, דד ספייס 3, העולם הפתוח של Defiance ומשהו חמוד מיפן

Dead Space 3: Awakened

Awakened הוא ה-DLC הראשון למשחק שיוסיף למצב הקמפיין של המשחק Dead Space 3 מספר שעות נוספות של משחק. העלילה תתרחב ואייזק וג'ון קארבר יחקרו את מגדל CMS Terra Nova, בניסיון להיחלץ מהכוכב Tau Volantis ולחזור לכדור הארץ, אך נתקעים שוב בקונספירציית ה- Unitologists. הכת משחיתה גופות אדם ומשלבת אותם עם necromorphs, באמצעות תפירת גפיים שבורים של מוטציות על בני אדם מעוותים. בשבוע שעבר רחשו השמועות כי הכותר הבא בסדרה Dead Space 4, בוטל בעקבות מכירות חלשות וביקורות לא מספיק טובות, EA מכחישה. תאריך היציאה לתוכן הראשון להורדה (בתשלום) למשחק דד ספייס 3 הוכרז, Dead Space 3: Awakened ישוחרר ב-12 במרץ ויעלה 10$. צפו בטריילר שלו:

StarCraft II: Heart of the Swarm

הפרק הבא בטרילוגיית  Starcraft 2, נקרא StarCraft II: Heart of the Swarm, והוא עתיד להגיע אלינו ב-12/03/2013 (השקה לילית בישראל). הפרק החדש ימשיך את הסיפור של Starcraft II מהצד של ה-Zerg ומלכתם , בת האנוש לשעבר, שרה קריגן, שה- Zerg הפכו אותה ליצור החזק בגלקסיה – מלכת הלהבים. הסרטון החדש, כולו Sarah Kerrigan:

Killzone: Mercenary

אחרי שהפעלנו מהגרפיקה שהוצגה בסרטון החשיפה של Killzone: Shadow Fall ל-PS4, בואו נראה מה יש לסדרה הזו להציע לקונסולה הניידת של סוני, PS Vita.

Killzone: Mercenary  הוא כותר חדש בסדרת משחקי היריות מגוף ראשון, שפותח במיוחד לקונסולה הניידת PS Vita. העלילה תתרחש אחרי האירועים של טרילוגיית Killzone ששוחררה לפלייסטיישן 3. חלק מהאירועים יהיו קשורים לעלילת המשחק המקורית והחברה מבטיחה  "חווית Killzone מלאה בחבילה ניידת". המשחק Killzone: Mercenary ישוחרר לויטה ב 17/09/2013 (היום בו ישוחרר גם GTA V, אגב.)

בסרטון החדש, טום ג'ונס (לא הזמר), מחברת Guerrilla Games, מסביר על מהדורת הקילזון לויטה ומציג גם גיימפליי. צפו:

Defiance

Defiance הוא משחק יריות בגוף שלישי בעולם פתוח, של חברת Trion Worlds . החברה הודיעה לאחרונה כי המשחק ישוחרר ב- 2/4/2013 ל- Xbox 360, PlayStation 3, PC. המשחק יתרחש באזור מפרץ סן פרנסיסקו בזמן שבו כדור הארץ השתנה באופן דרמטי והשתלט על ידי חייזרים. לטענת המפתחים, המשחק עשוי ישפיע על העלילה של סדרת הטלוויזיה הפופולרית של Syfy, שישוחרר שבועיים אחרי,ב-15 לאפריל . העלילה בסדרה מתרחשת  בסנט לואיס, ובהתאם לפידבקים ולהתפתחויות של המשחק, הסדרה עשויה להשתנות. לחילופין, עלילת הסדרה עצמה עשויה להשפיע על עלילת המשחק, כך שבשני המקרים, אחת תשפיע על השני, ולהפך. חברת טריון, שותפה גם למשחק היריות מגוף ראשון החינמי של חברת קרייטק, Warface. הטריילר החדש מציג המון קטעי משחקיות:

Tales of Xillia

Tales of Xillia הוא המשחק ה-13 בסדרת המשחקים היפנית "Tales of" ששוחרר במקור בספטמבר 2011 לשוק היפני בלבד, יקבל גרסה גם למדינות באירופה ובארצות הברית וישוחרר מתי שהוא  ב 2013. בלעדי ל-PS3.

http://www.youtube.com/watch?v=7FXTUOgMXi0

Darkstalkers: Resurrection

קאפקום משחררת טריילר השקה למשחק Darkstalkers: Resurrection שישוחרר ב 12/3 ל Xbox 360 ול- PlayStation 3.

Shadowrun Returns

למקרה שפספסתם, נחשף לראשונה סרטון משחקיות למשחק התפקידים Shadowrun Returns. הסרטון באורך של 20 דקות ומציג אלמנטים שיהיו מוכרים למעריצי Shadowrun המקורי. לאחר בחירת דמות בהשראת הסייברפאנק, שחקנים חייבים לנווט ברחובות החשוכים, המסוכנים של עיר פוסט-אפוקליפטית במטרה להגן על תושביה. בסרטון, המפתחים יצרו סמוראי שמעבר למומחיות שלו בחרבות, הוא גם יודע  לשגר אויבים במערכת הלחימה של המשחק.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9MiMjQwd2VE

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות