Watch Dogs: מועד ההשקה הודלף

Watch Dogs ישוחרר בתקופת החגים 2013, לכל הקונסולות הביתיות. כך על פי פוסטר שנחשף ושהדליף את מועד ההשקה.

פוסטר-Watch-Dogs

המשחק Watch Dogs נחשף בתערוכת E3 2012 וגנב שם את ההצגה.  הסרטון שהוצג, באורך של 10 דקות, הציג דמות של האקר אפל במשחק, משוטט בעיר מפותחת, ויש לו אפשרות לחבל במערכות כמו רמזורים, טלפונים, ואפילו תחנת רכבת . חברת יוביסופט לא סיפקה מידע לגבי העלילה, אך הסרטון הזה הצליח ליצור הייפ חזק. אין פלא שהמשחק הזה הפך להיות לאחד המשחקים המצופים לשנה הקרובה, 2013.

הפוסטר שנחשף ע"י האתר kotaku, מדגיש כי המשחק ישוחרר לכל הקונסולות הביתיות, ומצד שני מתהדר במשפט -"truly next-gen adventure".  מה שמעלה באופן אוטומטי את השאלה האם יוביסופט מתכוונת לקונסולות הדור הבא? תוך 4 ימים נקבל כנראה הכרזה ל-PS4, ושחרור האקסבוקס הבא, על פי שמועות, ישוחרר בחגים.

ומה זה אומר בדיוק "All home consoles"? מה עם ה- Wii U? מה גם, שעד סוף השנה יתווספו עוד כמה קונסולות מעניינות לשוק כמו: GameStickOuyaShield , גם הן יתמכו במשחק? סביר להניח שלא. מה שכן, יוביסופט אישרה בעבר שהמשחק ישוחרר ל- PC, PS3 and Xbox 360.

טוני קי, סגן נשיא בכיר לשיווק ומכירות בחברת  Ubisoft, הגיב לפוסטר שנחשף, ואמר כי "יוביסופט מרוצה מהתגובות ל Watch Dogs, מההתעסקות בתקשורת ומקהל האוהדים. המשחק הוא IP מקורי שפותח ב-Ubisoft Montreal עם השראה מכותרים רבים ורעיונות שהאולפן עבד עליו לאורך השנים."

כזכור, מועדי ההשקה ל- GTA V ולהרחבה של Black Ops 2 , גם כן הודלפו באמצעות פוסטרים.

להלן שני צדדי הפוסטר שנחשף:

תאריך-השקה-הודלף-Watch-Dogs תאריך-יציאה-הודלף-Watch-Dogs

מקור: kotaku

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות