Ubisoft רוצה לשקם את מערכת היחסים שלה עם שחקני ה-PC

דירקטורית Uplay רוצה לשפר את מערכת היחסים בין שחקני המחשב לבין חברת יוביסופט.

חברת יוביסופט הכריזה לאחרונה כי חתמה עם 15 חברות על הפצת משחקים של צד שלישי בפלטפורמת המשחקים שלה, Uplay. משחקים של חברות כמו EA, Warner Bros., Telltale Games, Bohemia Interactive. במקביל, חברת EA הודיעה כי משחקים נבחרים של יוביסופט, שהיו עד כה זמינים דרך Uplay, יתווספו לחנות Origin. המשחקים שהוכרזו בינתיים- Assassin's Creed III, Far Cry 3, Splinter Cell Conviction.

יוביסופט משחקים

סטאפני פארוטי, דירקטורית Uplay, טוענת כי המהלך האחרון שהחברה ביצעה, הוא צעד ראשון בשיקום מערכת היחסים בין שחקני PC לבין חברת יוביסופט.

Stephanie Perotti
Stephanie Perotti

מחוייבים לשחקני ה PC

"הכרזה לכל השותפויות האלה עם Uplay ובחירה רחבה יותר של משחקי מחשב, מראה את המחויבות שלנו לשחקני מחשב, ואנחנו רוצים לשפר את מערכת היחסים שלנו עם קהילת שחקני המחשב האישי". ההצלחה של המשחקים Far Cry 3 ו- Assassin’s Creed III בגרסת המחשב, הם הסימנים לכך שהחברה עושה מאמצים להעניק לשחקני המחשב כותרים ברמה גבוהה. Far Cry 3 היה אכן כותר PC משובח, והביקורות לא משקרות.

חברת Ubisoft, נחשבה בעבר הרחוק לאחת מיקירות שחקני המחשב, עם כותרים מקוריים ויחס חם לקהילה, אולם, בשנים האחרונות, היחס של קהילת שחקני המחשב השתנה, זה התחיל ביחס מזלזל לשחקנים כששחרור משחקים חדשים קיבל עדיפות לקונסולות, כמו גם הפיתוח.

drm

המתח הגיע לשיא כשיוביסופט החלה לבצע שינויים במערכות ניהול הזכויות הדיגיטליות (DRM), כאשר החברה בכריחה שחקנים להיות מחוברים כל הזמן לאינטרנט על מנת לשחק. הצעד הטיפשי הזה שפגע בעיקר בשחקנים ששילמו כסף על משחק, ועשה חסד לפיראטים, הסתיים לבסוף, והיום משתמשים  מתבקשים להזין רק את קוד הפעלה כדי להפעיל כותרי  Ubisoft חדשים.

אתם מוכנים לחבק מחדש את חברת יוביסופט?

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות