The War Z חוזר לסטים

המשחק הידוע לשמצה, The War Z חוזר ל-Steam בגרסה מתוקנת.

מה כבר לא נאמר על משחק ההישרדות The War Z שהוכרז בקול גדול, והצליח לשלהב מאות אלפי שחקנים שמיהרו לשים יד על עותק של המשחק בהזמנה המוקדמת, אך מהר מאוד הסתיימה הסאגה בקול ענות חלושה , ימים ספורים לאחר שחרור המשחק לסטים.

בדצמבר 2012 חברת Valve הגיעה להחלטה לגרוע את המשחק מ Steam והציעה לכל מי שרכש את המשחק , לקבל החזר כספי מלא., המשחק היום חוזר שוב לסטים אחרי שנעשה בו "פוליש" והתאמה לדרישות של וואלב. המחיר 14.99$.

כל הסיפור של The War Z על רגל אחת:

יוצר המשחק, סרגיי טיטוב, שחתום על אחד המשחקים הגרועים בהיסטוריההכריז ביולי 2012, באמצעות החברה שבבעלותו, Arktos Entertainment על משחק השרדות/זומבים חדש בשם The War Z. הוא הבטיח "עולם עצום" , מפות בגודל בגודל של 200 עד 400 קמ"ר, מערכת של יכולות (Skills) לשחקן, 100 שחקנים בכל שרת,רמות קושי שונות ועוד ועוד. במבט ראשון, ולאו בהכרח בגלל השמות הדומים, זה היה נראה כמו חיקוי לאחד המודים המצליחים של השנה DayZ. במבט שני, כבר היה מדובר בחיקוי אחד לאחד של הרבה אלמנטים במשחק. יוצר DayZ הביע את זעמו בנוגע לחיקוי שפגע בו.

dayz-standalone-details

למי שמעוניין לרכוש את המשחק The War Z , כדאי לבדוק טוב מה אתם קונים. אתם מוזמנים לקרוא את "סיפורו של הלוזר אשר רימה את עולם המשחקים כולו" שפורסם באתר המחשבים hwzone.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות