Takedown מתיימר להיות ההמשך הרוחני ל-SWAT 4

משחק היריות הטקטי Takedown: Red Sabre ינסה להחזיר את עטרת SWAT 4 ו- Rainbow Six הקלאסיים, ליושנה.

בשנים האחרונות, משחקי יריות מגוף ראשון קיבלו צורה אחידה ודי מדאיגה. בעבר היה מגוון רחב של משחקי יריות לבחירה, כשחלק מהם שילבו מצבים טקטיים, איטיים יותר ובקצב אישי שהתמקדו באסטרטגיה, תכנון ומחשבה. היום קשה למצוא משחקי יריות טקטיים ונראה כי הז'אנר הזה במצב של הכחדה מתמשכת, לטובת משחקי יריות עתירי תקציב, שמעניקים בעיקר חוויה קולנועית, לינאריות וקמפיינים עלילתיים בעלי יכולת פלאית להתחיל ולהסתיים בערב אחד.

Christian Allen
Christian Allen

כריסטיאן אלן הוא מעצב ראשי, יוצא חברת יוביסופט שעבד בשנים האחרונות על סדרת Tom Clancy's Ghost Recon.  לאחר שפרש מיוביסופט, הוא הקים סטודיו בשם Serellan , וגייס אנשי פיתוח בעלי ניסיון במשחקי יריות ושעבדו בחברות כמו Red Storm Entertainment, Monolith, Surreal, Microsoft.

באפריל 2012, החברה הצליחה לגייס באמצעות ה kickstarter, את המימון הדרוש של 200 אלף דולר, לצורך פיתוח הכותר הראשון של הסטודיו. שם הפרוייקט היה Takedown, שם המשחק הסופי יהיה Takedown: Red Sabre.

הסטודיו חתם השבוע על חוזה הפצה עם חברת 505Games. " אנו שמחים מאוד להיות מסוגלים לתת לקהילת קיקסטארטר לדעת שאמונתם המוקדמת בחלום Takedown תתוגמל בקמפיין עולמי ובשיתוף פרטנר שבאופן עקבי משיק קמפיינים עולמיים מוצלחים כמו IL-2: Sturmovik ו-SniperElite V2 ", אמר אלן.

המשחק יכיל קמפיין לשחקן יחיד, מצב Co-op, ומצב מרובה משתתפים (מולטיפלייר) , ומיועד לצאת למחשב האישי (מבט מגוף ראשון) ולקונסולות PlayStation 3, Xbox 360 (מבט מגוף שלישי) במהלך השנה הקרובה.

מקור: Gamasutra /  אתר המשחק / אתר הסטודיו

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות