מקור: "ה-PS4 ישוחרר בנובמבר 2013 ויאפשר שליטה באמצעות הסמארטפון"

דיווח שהגיע לאתר kotaku באמצעות מקור אמין, טוען כי מועד השחרור של ה-PS4 יהיה בנובמבר השנה. בנוסף,  תתאפשר שליטה באמצעות סמארטפונים, ושירות האונליין החדש ייקרא- PlayStation World.

הסיבה שהמקור נחשב באתר לאמין, היא שאותו אדם סיפק בעבר מידע מקדים, שהתברר שאומת בהמשך, כמו למשל, שמות הקוד של ה PS4 וה- Xbox 720 (בהתאמה Durango,Orbis).

המקור טוען הפעם כי סוני תשיק 2 דגמים לקונסולה והמחירים שלהם יהיו 429$/529$. המחירים גם עשויים להשתנות. מעניין אם השוני בין שני הדגמים יהיה נפח האחסון של הקונסולה או פיצ'ר חדש לחלוטין.

פלייסטיישן 4

הדיווח השני של אותו מקור, מעלה אפשרות מעניינת של שליטה על ה PS4 דרך הטאבלט או הסמארטפון.  לא מדובר בלשחק משחקים דרך האייפון אלא שימוש שנועד לצורך צ'אט או רכישת משחקים, שמאוחר יותר יתאפשרו להורדה דרך ה-PSN.

דיווח נוסף של אותו מקור (מקור בלתי נדלה, יש לציין), סוני תאמץ לראשונה את שירות האונליין של מיקרוסופט- Xbox Live, ומעתה רוב האופציות וה"דברים הטובים" ברשת הפלייסטיישן יאלצו רכישת מנוי חודשי. PlayStation Plus אתם אומרים?  אז זהו, שגם לשירות האונליין בתשלום יהיה שם חדש והוא ייקרא 'PlayStation World'. לקינוח, המקור דאג לתמונה חדשה של הבקר החדש של סוני. זהה לשתי התמונות הקודמות שנחשפו, אך מזווית שונה.

PS4 NOVEMBER 2013

ביממה הקרובה סוני צפויה להכריז במסיבת עיתונאים בניו-יורק, על ה-PS4, קונסולת הדור הבא שלה. נושר וצורת הבקר הבא של סוני סוקר רבות לאחרונה, ואחרי שמועות על בקר שיכלול קורא ביומטרי ומסך מגע, בדומה לשלט קונסולת ה-Wii U , קיבלנו תמונות חדשות ואמיתיות של השלט הבא של סוני (אב טיפוס). ב-Wall Street Journal, דווח בשבוע שעבר כי ה-PS4 תתמוך בכותרי ה-PS3 באמצעות שימוש בטכנולוגיית משחקים-בענן.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=AKi7qlDdXxs]

אם המידע הזה יתברר כנכון, וה PS4 ישוחרר בנובמבר 2013, קיים סיכוי ששתי קונסולות הדור הבא, גם של סוני וגם של מיקרוסופט ישוחררו באותו פרק זמן, בהסתמך על השמועה שלפיה ה Xbox 720 ישוחרר בתקופת החגים 2013.

מקור: kotaku

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x