פלייסטיישן 4 : כל המידע והפרטים כאן

משחקים בענן

ביולי 2007, רכשה סוני את חברת Gaikai, בעסקה של 380 מיליון דולר. החברה מתמחה בשירותי ענן לתחום הגיימינג. העסקה הזו מביאה איתה חידוש מרענן לפלייסטיישן 4. גיימרים יוכלו לבצע רכישות דרך ה-PlayStation Network ובזמן ההורדה של המשחק, סוני טוענת, כי יוכלו להתחיל לשחק.

PS4-Cloud-Gaming

הרשת גם תארח חבילת כלי חיבור למפתחי משחק, ומאפשרת להם ללכוד נתונים על המשחק שלהם המתנהל בשרת, ולהעניק אפשרות לאינטראקציה עם השחקן בזמן אמת. בנוסף, ארכיטקטורת PS4 תאפשר לשחקנים לצאת  ולחדש משחק בלי לחשוב יותר מדי, כי על פי סוני, היא מעוניינת לחסל את המחסומים בין החשק לשחק לבין היכולת לשחק.

Social

סוני רוצה לשים דגש על העניין חברתי שבו דברים נעשים מעניינים ב PS4.כפתור "השיתוף" על 4 בקר DualShock הוא למעשה דלת לקישוריות ושיתוף. סוני תקיים שותפויות עם "מכשירי מפתח צד שלישיים ושירותים" כמו פייסבוק וUstream לספק רפסודה של אפשרויות לשיתוף. לחיצה על הכפתור "שיתוף" בעת משחק תאפשר לשחקנים ללכוד תמונות/וידאו ולשדר אותם לחברים. כפתור ה "share", יאפשר גם לסרוק את הדקות האחרונות של משחק, לתייג אותו ולחזור לשחק. הוידאו יעלה בזמן שתמשיכו לשחק.
PS4-DUALSHOCK-4באמצעות שימוש ב PlayStation Network, גיימרים יוכלו  לצפות בוידאו החי של מה שהחברים שלהם עושים באותו רגע מדויק, "חברים בעולם אמיתי".  דייב פרי מסוני הגדיר זאת באירוע כ "רשת המשחקים החברתית הראשונה עם משמעות".

Vita

המטרה עיקרית של PlayStation 4, על פי חברת סוני,  היא כמובן לשחק משחקים עם חברים בסלון. אבל סוני גם רוצה לאפשר לשחקנים לשחק באותם משחקים, לא משנה היכן הם נמצאים. Vita, הקונסולה הניידת, הופכת להיות חלק מהחוויה של הפלייסטיישן 4.  סוני מגדירה את הקונסולה עכשיו כ "מכשיר הלוויה האולטימטיבי ל PS4." בשימוש בויטה כשלט (Remote Play), גיימרים יוכלו להשהות משחק, להעביר אותו מ PS4 לVita, ולאחר מכן לחדש את ההפעלה מבדיוק המקום בו נפסק. ואז לעשות את אותו הדבר בכיוון הפוך.

ענן PS4
בתמונה ניתן לראות רמז לכך ששירות זה יהיה זמין, במידה מסוימת, גם בין PS4, PS3, ויטה, טלפונים חכמים וטאבלטים. "המטרה ארוכת הטווח שלנו היא להפוך כל כותר PS4 לשחיק על ה- Vita", אמר פרי.

התאמה אישית

סוני הודיעה באירוע כי מטרת ה-PS4, בין היתר, היא להתבונן וללמוד על ההעדפות של גיימר ולספק עדכונים ותוכן שיותאמו לו באופן אישי."מערכת זו היא מאוד מודעת לשחקן ומה שקורה בחדר" כך הודיע פרי בהדגמה בוידאו.

ps4-קונסולה
PS4 ישמש גם כמרכז בידור, כפי שרובנו מצפים. שרתי ענן Gaikai יספקו תוכן מ Netflix, Crackle, אמזון וידאו, Hulu, מוסיקה ללא הגבלה ועוד​​. PlayStation Network תאפשר גם הורדת סרטים. מה זה אומר לגבי ישראלים? נחכה לעדכונים מסוני.

העמוד הקודם 1 2 3העמוד הבא

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מחיר?

בארה"ב 400$
בארץ לא ידוע עדיין מחיר רשמי, ינוע בין 2000-2500 להערכתי

2000-2500 אתה חושב? מדברים פה על עד 4000 אפילו.
אם זה 2500 אני מוכר את הסוני 3 עם כל המשחקים וקונה PS4…

אם כבר תזמין מהאינטרנט ויישאר לך עודף לקנות כמה משחקים.

אתם יודעים אולי מתי הפלייסטיישן 4 יושק בישראל?

לקראת סוף השנה בנובמבר-דצמבר