Skylanders לא עוצרת: הסדרה מכרה כבר מעל 100 מיליון צעצועים

חברת Activision מודיעה כי סדרת המשחקים המצליחה שלה- Skylanders, מכרה עד כה למעלה ממאה מיליון צעצועים


קשה להאמין שבחברת אקטיביז'ן האמינו שהסיכון הגדול שלקחו עם סדרה חדשה ודמויות חדשות בעולם הילדים, Skylanders, תצליח להפוך בזמן כל כך קצר למגה להיט היסטרי.

רק בסוף השנה, הכותר האחרון בסדרה, Skylanders Giants, שזכה לביקורות טובות, הצליח למכור יותר עותקים מכותרים כמו FIFA 13 בחודש דצמבר, שנחשב לחודש הכי חזק במכירות מכל החודשים בשנה. זה לא הפתיע שאחרי מספר ימים, הודיעה החברה כי הסדרה הצליחה לגרוף הכנסות של חצי מיליארד דולר. וזה לא מפתיע שהיום, בכנס שנקרא Toy Fair 2013, החברה מודיעה על מכירות של 100 מיליון צעצועים של הסדרה. Skylanders-Giants-BOX בשבוע שעבר, חשפה החברה את הכותר הבא בסדרה, Skylanders: Swap Force, שישוחרר בסתיו השנה, כמה חודשים אחרי שחרור מענין של משחק חדש של חברת Disney.

חברת דיסני, שעולם הילדים הוא חלק אינטגרלי מהעולם שלה, הכריזה בנובמבר 2012, כי יש לה תשובה לסדרת Skylanders, קוראים לה- 'Disney Infinity'. בדומה ל- Skylanders, חבילת הבסיס של דיסני, תגיע עם משטח מיוחד להצבת הדמויות, דיסק התקנה של המשחק, אקשן מגוף שלישי וחיבור לאחת מהפלטפורמות שהשחקן יבחר לעשות בהן שימוש. ההשקה מיודעת לאמצע השנה הנוכחית.

החברה חשפה השבוע את הדו"ח השנתי שלה, והציגה הכנסות שיא של 4.8 מיליארד דולר. במהלך הדיווח על התוצאות הכספיות, מנכ"ל אקטיוויז'ן, אריק הירשברג , אמר כי סדרת Skylanders הכניסה לחברה מעל מיליארד דולר מאז ההשקה (15 חודשים), בהתאם להערכות.

מקור: destructoid


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות