nGees: עוד קונסולת אנדרואיד מזערית

עוד יום, עוד קונסולה מזערית, קבלו את ה- nGees.

נראה כי שוק הקונסולות המזעריות, מתחיל להתחמם ומוצרים חדשים, בדומה לשוק מכשירי הסלולר, מגיחים בתדירות גבוהה. הקונסולה החדשה, עונה לשם nGees, הוכרזה תחת השם "in jeez" והיא ע"י היצרנית כ"Next Generation Entertainment System".

ngees אנדרואיד קונסולהבדומה לשאר הקונסולות שכבר הוכרזו, כמו Shield, Gamestick,Ouya היא גם כן מבוססת על מערכת הפעלה אנדרואיד ומציעה מאפיינים דומים. למרות, למרות שהיא נוטה יותר לכיוון של מכשיר מולטימדיה, שכולל שיחות ועידה בוידאו סקייפ, שיתוף תמונות, סרטים, מוסיקה ועוד.

ngees-קונסולהלהבדיל מהקונסולות שהוזכרו למעלה, אין ל-nGees בקר ייעודי, והיא תיאלץ כנראה לעשות שימוש באביזרים של חברות צד שלישי. כמו לוג'יטק למשל, למרות שהכריזה כי היא מפסיקה לייצר ציוד היקפי לקונסולות הגדולות, אך רואים בסרטון למטה שימוש בבקר אלחוטי של החברה.

הקונסולה המזערית, תתחרה בשוק עם קונסולת Gamestick, גם מול Shield של אנבידיה, שכבר מתחילה לאגור משחקים בלעדיים, אך בעיקר מול Ouya. מנכ"לית חברת Ouya, הכריזה כי כל שנה תשוחרר קונסולה חדשה, וכבר בשנה הבאה נראה Ouya 2. מעניין אם גם ה-nGees תושק כל שנה. להבדיל מהקונסולות שהוזכרו למעלה, אין ל-nGees בקר ייעודי, והיא תיאלץ כנראה לעשות שימוש באביזרים של חברות צד שלישי. כמו לוג'יטק למשל, למרות שהכריזה כי היא מפסיקה לייצר ציוד היקפי לקונסולות הגדולות, אך רואים בסרטון למטה שימוש בבקר אלחוטי של החברה.

המפרט הטכני לא פורט, רק ידוע שהוא יכיל מעבד ARM9 dual-core ומעבד גרפי מרובע ליבות. המחירים ינועו בין 99-159 דולר, בהתאם לזיכרון הפנימי שינוע בין 8-32 ג'יגה בייט, וישוחרר במאי השנה. כך על פי פרוייקט המימון של החברה באתר Indiegogo, שהוסר במפתיע  בימים האחרונים.

לי אישית, המחיר נראה קצת מוגזם, והקונסולה מיותרת. בשעה שהמתחרים מציעים מחיר נמוך יותר ובקר משחק מובנה, אני לא רואה שום יתרון בקונסולת nGees. אתם מוזמנים לבקר באתר החברה.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=n77S8IQtkuM]

מקור: joystiq

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות