CVG: "מיקרוסופט תחשוף באפריל את קונסולת ה-Xbox 720". (עדכון: דומיין האתר 'XBOX EVENT' נרכש השבוע)

(עדכון: הדומיין XboxEvent.com נרכש ע"י Eventcore, שבעבר נקראה U.S. Techs שרכשה בעבר דומיינים למיקרוסופט)

מספר גדל והולך של יזמים ואנשי מקצוע  בתעשייה, שחלקם עובדים בסוני, מדווחים לאתר CVG כי מיקרוסופט תחשוף את קונסולת הדור הבא  שלה בחודש אפריל 2013.

עובד בכיר בחברת Sony, שביקש להישאר בעילום שם, אמר שחשיפת ה-PS4 בניו יורק "תפסה את מיקרוסופט בהפתעה גדולה". והוסיף: "אנחנו בהחלט הרגזנו כמה וכמה בכירים שם"

מפרט טכני 720 אקסבוקס

הוא טוען כי כעת מיקרוסופט "תיאלץ" לחשוף את הקונסולה החדשה שלה באירוע תקשורתי חד פעמי בתחילת אפריל.  בחודש הבא,מהנדסים ומפתחים של מיקרוסופט יקחו חלק באירוע הסגור GDC. אנשים נוספים בתעשייה מדווחים שקיבלו מידע מכמה מקורות על כך שהחשיפה של מיקרוסופט מתקרבת. בנוסף, חלק מהדיווחים מאשר שהמפרט הטכני שנחשף לאחרונה, קרוב מאוד למפרט הטכני האמיתי של ה Xbox 720, אך עשוי להשתנות.

אם מיקרוסופט לא תחשוף את האקסבוקס 720 בחודש אפריל, אך עדיין מתכננת להשיק את ה Xbox 720 במועד שסוני תשיק את ה PS4, לקראת סוף שנה "holiday 2013", האירוע הכי מאוחר שהיא תוכל לעשות זאת יהיה תערוכת E3 ביוני. אבל זה כבר יהיה מאוחר מדי וקרוב מאוד למועד ההשקה.

מיקרוסופט סרבה להגיב על תוכניותיה בנוגע לדור הבא שלה, אבל יש לי הרגשה שהיא ברגעים אלה ממש מתכננת להרים אירוע הכרזה בקנה מידה כזה שיהפוך את האירוע של סוני למסיבת סיום בתיכון.

עדכון: הדומיין XboxEvent.com נרכש ע"י Eventcore, שבעבר נקראה U.S. Techs שרכשה בעבר דומיינים לחברת מיקרוסופט.

משתמש באתר neogaf, גילה כי החברה שעומדת מאורי רכישת הדומיין היא אותה חברה שרכשה בעבר דומיינים לחברת מיקרוסופט, לאירועים מיוחדים. מדובר של מיקרוסופט נמסר כי "לעתים קרובות מיקרוסופט רוכשת שמות דומיין שונים, כחלק מהאסטרטגיה העסקית השוטפת שלה, אבל מעבר לזה אין לנו תגובה".

אירוע אקסבוקס 720 XBOX מתקרב
ועכשיו השוואה בין שני הדומיינים הנ"ל:
מיקרוסופט אירוע חשיפת אקסבוס 720 XBOX

מקור: CVG , neogaf


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות