Metal Gear Rising: Revengeance ביקורות ראשונות למשחק

ביקורות ראשונות למשחק Metal Gear Rising: Revengeance.  אחת מיפן, שתיים מאנגליה.

METAL GEAR 2013 BOX

מגזין הגיימינג הפני, Famitsu, מפרסם במהדורה החדשה שלו, ביקורת ראשונה (בעולם) למשחק  Metal Gear Rising: Revengeance. המשחק ישוחרר ביפן ל-PS3 בלבד.

ציון המשחק הוא 39/40 (שווה ערך לציון 97.5), כמעט ציון מושלם, נקודה אחת נגרעה מהסיבה שלטענת הביקורת, המשחק יכול להיות קשה לשחקנים מתחילים.

"המשחק מאוזן להפליא כך שגם משתמשים מזדמנים יכולים ליהנות ממנו", כתב העורך Atsuhiro Fujiwara. "הקרבות במהירות גבוהה מרגשים, מרשימה העבודה שנעשתה ביכולת להדוף התקפות אויב. אתה יכול להשתמש בהתגנבות לעבור משימות, כמו גם, אבל אם לא, יש טונות של מהלכים אחרים".
"זה מרגיש די קשה בהתחלה", כתב מבקר המשחק Ranbu Yoshida, "אבל ברגע שאתה מתחיל להבין איך המשחק מתנהג, אתה מתוגמל מאוד ומאפשר ל Raiden לבצע את כל הפעולות האלה מרתקים. בפרט, כשזה ממש כיף לחתוך את האויבים במצב להב (Blade Mode), גם אלמנט לקיחת החיים מהאויבים שלך נותנת לך תחושה של הישג מדהים ". לגבי רמת הקושי והסיבה שלא העניק למשחק ציון מושלם: : "אתה לא מקבל הרבה סיכוי לתקוף אויבים אלא אם כן אתה יכול להדוף ותם בצורה נכונה, כך שהרגשתי כי רמת הקושי הייתה קצת גבוהה", כתב Yoshida.
המגזין האנגלי GameTM, מעניק למשחק את הציון 90. "אין ספק כי הכותר הנוכחי הוא המטאל גיר הטוב ביותר של הדור הנוכחי". אני כמעט בטוח ש MGS4, גם אחרי הכותר החדש, ייחשב לטוב ביותר בדור הנוכחי. בנוסף, המגזין Play העניק למשחק את הציון 91/100. פרטים בקרוב..
[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vDcScCbzUUc]

עלילת המשחק MGRR תתרחש כמספר שנים לאחר עלילת המשחק המצוין Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, ששוחרר בשנת 2008 לקונסולת הפלייסטיישן 3 בלבד וזכה להצלחה אדירה ולביקורות כמעט מושלמות (94 בסולם metacritic).

בכותר הבא לא נחזור לנעליו של סנייק, אלא נשחק דמות בשם ריידן (Raiden), נינג'ה סייבורג הנלחם נגד קבלני צבא עצמאיים. המשחק יכיל מצב קמפיין בלבד ללא אונליין. למי שעדיין לא בדק את הדמו של המשחק, מוזמן לעשות זאת. טריילרים חדשים כאן.

המשחק Metal Gear Rising: Revengeance ישוחרר בישראל ב- 22/2/2013 לקונסולות PlayStation 3 ו- Xbox 360.

מקור: Famitsugamefaqs

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות