Metal Gear Rising: Revengeance כל הביקורות כאן

Metal Gear Rising Revengeance ביקורות למשחק
ז'אנר: אקשן מגוף שלישי
חברת הפצה: Konami
חברת פיתוח: Platinum Games
פלטפורמות משחק:PC, PS3, Xbox 360.
תאריך יציאה בישראל: 22.02.2013

הביקורות הראשונות כבר הגיחו מהמגזינים בשבוע שעבר עם ציונים גבוהים. מגזין הגיימינג Famitsu היפני, העניק למשחק 39/40 (97.75), המגזין האנגלי GameTM, העניק למשחק את הציון 90, ו- Play קינח ב-91. למרות הביקורות החזקות הראשונות, מסתמן כי על פי שלל הביקורות שהחלו להתפרסם מהבוקר, הכותר החדש נופל מהקודם. אין ביקורת אחת עם ציון עגול של 100 ורוב הביקורות מתנקזות לכיוון ה-80. יש אפילו כמה ביקורות ממש נמוכות. כנראה שהיעדרותו של קוז'ימה, מהגה ההפקה הראשית, נותנת את אותותיה.

עלילת המשחק Metal Gear Rising: Revengeance, מתרחש מספר שנים לאחר עלילת המשחק המצוין Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, ששוחרר בשנת 2008 לקונסולת הפלייסטיישן 3 בלבד וזכה להצלחה אדירה ולביקורות כמעט מושלמות (94 בסולם metacritic). בכותר החדש,MGSR, לא נחזור לנעליו של סנייק, אלא נשחק דמות בשם ריידן (Raiden), נינג'ה סייבורג הנלחם נגד קבלני צבא עצמאיים. המשחק יכיל מצב קמפיין בלבד ללא אונליין.

להלן שלל הציונים למשחק:

http://www.youtube.com/watch?v=POWqZugfHCY

המשחק Metal Gear Rising: Revengeance ישוחרר בישראל ב- 22/2/2013 לקונסולות PlayStation 3 ו- Xbox 360. למרות איזכורים בכמה אתרים לגרסת מחשב PC למשחק, לא קיימת רשמית גרסה שכזו.

למי שעדיין לא בדק את הדמו של המשחק, מוזמן לעשות זאת. טריילרים חדשים כאן. המשחק נמצא גם ברשימות 25 המשחקים המצופים לשנת 2013.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות