Gears of War: Judgment- חודש לפני ההשקה, המשחק דלף לרשת

מיקרוסופט מאיימת ב "תגובות נמרצות" כלפי משתמשים שייתפסו ברשת. צפו ל- BAN.

קשה להבין איך משחק בלעדי כל כך גדול של מיקרוסופט מצליח לדלוף לרשת קצת יותר מחודש לפני ההשקה.

Gears of War: Judgment כל הפרטים כאן

זה קרה בעבר עם הכותר הקודם בסדרה Gears of War 3, (גרסת מפתחים אבל שחיקה) דלפה לאתרי טורנט, חודשיים לפני ההשקה, זה קרה גם עם Halo 4. וזה קרה גם עם משחק לא בלעדי אבל מאוד פופולרי, הכותר האחרון בסדרת קול אוף דיוטי- Black Ops 2, שגרסת האקסבוקס שלו דלפה לרשת שבוע לפני ההשקה.

ועכשיו זה קורה עם הכותר החדש והבלעדי של מיקרוסופט Gears of War: Judgment.

Gears-of-War-Judgement-has-leaked-to-the-web

נציג מיקרוסופט הגיב באתר יורוגיימר לידיעה המביכה: "אנו מודעים למקרים בודדים שהמשחק Gears of War: Judgment הגיע איכשהו לרשת, ועובדים בשיתוף פעולה הדוק עם צוותי האבטחה שלנו ואכיפת החוק בכדי לטפל במצב באופן מיידי."

ומיקרוסופט מטפלים. למשל במקרה האחרון בו משתמשים שנתפסו משחקים עם עותקים פירטים של Halo 4  באינטרנט נתקלו בזעמו של ה-banhammer ונאלצו להיפרד מ-Xbox Live.

"צרכנים צריכים להיות מודעים לכך שפיראטיות היא לא חוקית וננקוט בצעדים נחרצים כנגד פעילות בלתי חוקית הקשורה למוצרים והשירותים שלנו. שימוש בעותקים פיראטיים של משחקים, כגון Gears of War: Judgment, מהווה הפרה חמורה של תנאי שימוש-Xbox Live ויוביל לנקיטת צעדי אכיפה, כגון איסורי חשבון וקונסולה ".

אנחנו ב- GamePro נגד פיראטיות.

gears-of-war-judgment_cover

Gears of War Judgement הוא הכותר הבא בסדרה, ומפותח ע"י חברת People Can Fly , (מפתחת משחק המחשב האגדי-Painkiller והחברה שהייתה אחראית על הפורט המצויין של Gears of War הראשון ל PC ב- 2007) כשעל הגה פיתוח מצב האונליין תהיה חברת Epic Games שפיתחה בין השאר את המשחק Bulletstorm. המשחק יתרחש 15 שנה לפני מאורעות הכותר הראשון ויספק הצצה אל עברם של חלק מהגיבורים שהכרנו. העלילה תתרחש בעיר צבאית בשם Halvo Bay, ותעקוב אחרי יחידת קילו- Kilo Squad, שהתקיימה בשנתיים הראשונות אחרי פלישת גזע החייזרים הקטלני שהשמיד את מרבית האנושות על הכוכב.

המשחק הוא חלק מרשימת המשחקים המצופים לשנת 2013. כל המידע והפרטים על המשחק תמצאו בסיקור שלנו כאן.

המשחק Gears of War: Judgment ישוחרר בישראל ב-22 למרץ 2013, לקונסולת האקסבוקס Xbox 360 בלבד .

מקורות: allgamesbetaEurogamer

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות