האם זו תמונה ראשונה מהמשחק The Witcher 3?

CD Projekt Red חושפת תמונה ראשונה מתוך מנוע הדור הבא שלה- 3 REDengine, המיועד גם לקונסולות הדור הבא. האם מדובר בטיזר למשחק The Witcher 3?

חברת CD Projekt Red חושפת את תמונה הראשונה מתוך 3 REDengine, הגרסה השלישית של מנוע הטכנולוגיה שלה למשחקי תפקידים בעולם פתוח. המנוע משמש לפיתוח המשחק החדש  Cyberpunk 2077. הטיזר הראשון שהחברה חושפת מהמנוע הוא תמונה ראשונה:

red-engine-3

"אם נסתכל על משחקי תפקידים בימינו אנו מוצאים שתי גישות, אחת המדגישה את הסיפור אך מגבילה את עולם משחק והאחדת שמציגה עולם פתוח עצום אבל זה מגיע על חשבון סיפור מופשט. עם 3 REDengine אנו משלבים את ההיבטים החיוביים של שתי הגישות בפעם הראשונה, יצירת סביבה פתוחה עם סיפור מורכב", אומר מנהל הסטודיו, אדם בדאוסקי, ומפרט: "יחד עם דמויות אמינות, סיפור מרתק ועולם שבו שחקנים יכולים לנדוד בחופשיות בלי זמני טעינה, אהיה מסוגל להזיז את המשחקים לרמה חדשה עם הרגשה מציאותית ושליטת שחקן מלאה. כשעבדנו על הכותרים הקודמים שלנו, לא חלמנו שנגיע למשהו כזה…סייברפאנק 2077, הפרויקט השני שהסטודיו עובד עליו, יקבל בהמשך הדגמות ויצליח להוכיח כי 3 REDengine הוא הכלי המושלם ליצירת יקומים עצומים ומלאי הרפתקאות מרגשות, ולא לינאריות. הטכנולוגיה המתקדמת של REDengine 3 תצליח לגרום למשחקי התפקידים (RPG) , בדומה למשחקי יריות פופולרים, להגיע לרמה קולנועית מבחינת פרזנטציית המשחק והשתלשלות האירועים בו. "הגרסה הראשונה של REDengine חתומה על המשחק The Witcher 2 בגרסת המחשב האישי, ואילו REDengine 2 אפשרה חברה ליצור פורט של המשחק The Witcher 2 לקונסולת ה-Xbox 360. הגרסה החדשה של המנוע, 3 REDengine נחשפת היום והיא הגרסה שהמשחק  Cyberpunk 2077 יפותח באמצעותה.
בין היתר, אדם ציין גם כי המנוע החדש מוכן כבר לקונסולות הדור הבא, וכולל כלים משופרם של ה- mod ​​REDkit, אשר הוצגו לראשונה בסוף השנה.  ב-5 לפברואר, ההערכות הן כי החברה תכריז על The Witcher 3, גם הוא מפותח במנוע החדש? סביר להניח שכן.
אם פספסתם, זה הטריילר הראשון ששוחרר למשחק Cyberpunk 2077:
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=P99qJGrPNLs]
מקור: oxm

כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות