Black Mesa: Insecurity הוא רימייק בפיתוח להרחבה Half-Life: Blue Shift. ולא רק הוא.

2 מודים המבוססים על מנוע הסורס (Half-Life 2) ינסו להחזיר לחיים את עלילותיו של השומר בארני קלהון מההרחבה Half-Life: Blue Shift. 

אחרי ההשקה המוצלחת של הרימייק למשחק Half Life, הלא הוא המוד Black Mesa: Source, התיאבון לרימייקים לסדרה האגדית, רק הולך וגובר. שני מודים שונים ינסו לעשות זאת להרחבה השניה של Half Life.

הפרוייקט הראשון, הוא מוד להרחבה Half-Life: Blue Shift,ומבוסס על גבי מנוע ה- Source. שם המוד Black Mesa: Insecurity. תאריך שחרור אין עדיין.

"בסך הכל מה שאני מקווה להשיג הוא חוויה דומה לשל Black Mesa שבמהות של מה שהיה ב BlueShift תוך כדי מתיחת פנים משמעותית להרחבה באמצעות המנוע סורס ", כך כותב יוצר המוד בעמוד הפרויקט. תוכלו להתרשם מסרטוני גיימפליי/טסט קצרים:

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=wmlUxWKkvrM]

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=wkVx4iSmZEU]

המוד השני נקרא Guard Duty, וגם הוא מבוסס על מנוע הסורס אך לא מציג עדיין משחקיות. מצד שני, הוא מציג תמונות די מרשימות. מה דעתכם?

Half Life: Blue Shift הוא חבילת הרחבה השנייה של משחק המדע בדיוני בגוף ראשון,  Half Life. בהרחבה זו גילמנו את בארני קלהון, שומר שעבד במעבדות של Black Mesa והכיר את גורדון פרימן. ההרחבה פותחה ע"י חברת Gearbox Software (כן, אני יודע שאתם עדיין כועסים עליהם, ובצדק) ושוחררה בשנת 2001.

Half Life  Blue Shift

המוד בזמנו, לא התקבל בהתלהבות יתירה מצד המבקרים, שטענו כי הוא קצר מדי ולא מוסיף יותר מדי תוכן. אבל צריך לקחת בחשבון שבתחילת המילניום, הקריטריונים של מבקרי המשחקים היו מאוד גבוהים. אני יודע שלפחות חלק גדול מהמעריצים של הסדרה אהב את ההרחבה.

מקור: moddb

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות