BioShock Bonanza: הזמינו את BioShock Infinite בהנחה וקבלו עוד 2 משחקים במתנה

האתר greenmangaming יוצא במבצע משתלם במיוחד לרכישה מוקדמת של המשחק BioShock Infinite.

המבצע מאפשר לבצע הזמנה מוקדמת של המשחק BioShock Infinite בהנחה של 25% ובנוסף לקבל 2 משחקים בחינם. המשחק הראשון שתקבלו במתנה יהיה BioShock הראשון.  את המשחק השני ניתן לבחור  בין Spec Ops: The Line , Civilization V, BioShock 2, Mafia II , The Darkness II

BioShock-Bonanza

לטובת מי שלא מכיר, Green Man Gaming (בקיצור GMG) הינה חנות מקוונת למשחקי מחשב בלבד המאפשרת לבצע טרייד אין (trade in) על משחקים שרכשתם (לא על כולם) ובכסף שתקבלו תוכלו להשקיע במשחקים חדשים. הרעיון לאפשר לשחקנים גם למכור בחזרה משחקים, נבע מהרצון לבדל את עצמה מפלטפורמות מוכרות יותר כמו סטים  יופליי (של יוביסופט) ואוריג'ין (השייכת ל EA) ולהסתמך על מבצעים אטרקטיביים ביותר. בנוסף, האתר מכיל מאות משחקים ישנים שנמכרים בדולרים בודדים ושלא ניתן למצוא אותם במקומות אחרים.

Green-Man-Gaming

בדומה לסטים, גם ל GMG יש תוכנה להורדת משחקים הנקראת "Capsule" וחלק מהמשחקים תיאלצו להוריד דרך התוכנה הזו שדי מוגבלת בכל מה שקשור לתקשורת ואינטרקציה עם שחקנים אחרים וחברים. אולם, המשחקים הגדולים שתרכשו דרך GMG יאפשרו לכם הורדה דרך סטים או Origin או Uplay וכל שתצטרכו לעשות זה להשתמש בסיריאל או בקוד שקיבלתם בדו"אל לאחר הרכישה.

bioshock-infinite-elizabeth

המשחק BioShock Infinite הזדהב השבוע, זאת לאחר החדשות האחרונות שלא היו כל כך קשורות למשחק עצמו, כמו חשיפת העטיפה למשחק והחלפתו , מכניקת הקוונטים ושאר ירקות.

המשחק ישוחרר בישראל ב-26/3/2013  למחשב האישי,Xbox 360,PS3.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x