Battlefield 3: End Game- ואלה המפות והפרטים

ה-DLC האחרון למשחק BF3 ישוחרר בקרוב, החברה משחררת תמונות ופרטים חדשים. חברת DICE שחררה 4 תמונות של המפות שישוחררו בהרחבה הקרובה. ההרחבה End Game,  תכיל 4 מפות חדשות שבנויות למשחק מהיר, 3 רכבים חדשים הכוללים גם אופנועי שטח שיתווספו למשחק, מוד פופולרי Capture The Flag ונקודות dropship לתמיכה בכוחות הקרקע.

Operation Riverside:

End_Game_Operation_Riverside_Water2

מצבי משחק: Capture the Flag, Air Superiority, Conquest, Rush, Squad Rush, Team Deathmatch, Squad Deathmatch. מיועדת בעיקר לקרבות חי"ר, פחות לכלי רכב.

Nebandan Flats:

End_Game_Nebandan_Flats_Water

מצבי משחק: Capture the Flag, Air Superiority, Conquest, Rush, Squad Rush, Team Deathmatch, Squad Deathmatch. חופש תנועה מלא לכל המגוון של כלי רכב שב Battlefield 3.

Kiasar Railroad:

End_Game_Kiasar_Railroad_Water

מצבי משחק: Capture the Flag, Air Superiority, Conquest, Rush, Squad Rush, Team Deathmatch,  Squad Deathmatch.  מפה זו היא הזדמנות טובה  לרוכבי אופני עפר לנצל את הכלי עד תום.

Sabalan Pipeline:

End_Game_Sabalan_Pipeline_Water

מצבי משחק: Capture the Flag, Air Superiority, Conquest, Rush, Squad Rush, Team Deathmatch, Squad Deathmatch. בדומה למפות Operation Riverside, Sabalan Pipeline, המשלבות משחקיות עם כלי רכב וקרבות חי"ר.

לאחרונה שחררה DICE תמונות ראשונות מתוך חבילת ההרחבה החמישית למשחק, חבילה שחותמת למעשה את כל ההרחבות בחבילת Battlefield Premium. חבילת ה-Premium, כמו המשחק באטפילד 3, נחלו הצלחה גדולה, ואף קיבלנו הוכחות מספריות לכך בדו"חות של EA. ה-DLC הוצג לראשונה בסוף דצמבר האחרון וחשף פרטים ראשונים, ובעיקר תוספת של אופנועי שטח. אבל אני בטוח שמעריצי הסדרה מחכים בטח בקוצר רוח, לפרטים החדשים על הכותר הבא בסדרה, Battlefield 4. החברה הבטיחה לשחרר פרטים בקרוב.

מקור: Battlefield Blog, תמונות: vg247

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x