Grand Theft Auto V –  17.09.2013

Grand Theft Auto V Official Cover Art
ז'אנר: פעולה הרפתקאות בעולם פתוח
חברת הפצה:2K / Rockstar Games
חברת פיתוח: Rockstar North
פלטפורמות משחק: PS3, Xbox 360.
תאריך יציאה: 17.09.2013

חברת Rockstar  חוזרת לסדרה הכי גדולה והכי מפורסמת שלה עם GTA V. אין ספק שמדובר במשחק הכי גדול לשנת 2013, יותר גדול מגירס של מיקרוסופט ויותר גדול מ- God of War.

GTA 5: עדכונים ותמונות חדשות
עלילת הכותר החדש  Grand Theft Auto V, תתרחש בלוס אנג'לס הבדיונית, הלא היא לוס סנטוס, ותעקוב אחר שלוש דמויות ראשיות במקביל: מייקל, בנקאי לשעבר שחי עם משפחה שלא כ"כ מתפקדת. טרבור פיליפס, שותף של מייקל לשעבר שחי בקראוון במדבר ושבולט בעיקר הודות להתנהגות פסיכוטית שנגרמת מהתמכרות קשה לסמים. פרנקלין, מוציא לפועל שעובד בשביל סוכנות מכוניות ארמנית חסרת מצפון. שלושת הדמויות יישאבו לתוך עולם הפשע של לוס סנטוס (עיר דמיונית המבוססת על  לוס אנג'לס), כדי להגשים את החלום האמריקאי.

Grand Theft Auto 5 screens 05

GTA 5, נבחר למשחק המצופה ביותר לשנת 2013. תאריך השחרור הראשון שהחברה פרסמה היה "אביב 2013". המגזין Gameinformer, פרסם מאמר מקיף על המשחק שהשתרע על כמה וכמה עמודים. חברת Rockstar ידועה בענף ככרישת שיווק רצינית, ומדי פעם היא מעניקה למעריצים טיזרים, תמונות ומידע חדש. כרגע אין מידע לגבי גרסת מחשב (PC) למשחק, למרות השמועות . הדחייה האחרונה, לחודש ספטמבר, בהנחה שהיא לא תשתנה, עשויה לרמוז על כוונת החברה להשיק את המשחק לקונסולות הדור הבא. מה שבטוח, זה שההשקה, מציבה את הכותר החדש לראשונה במלחמה על כיס הצרכנים מול כותרים גדולים שצפויים לצאת בסוף השנה, כמו: Call of Duty MW4   ו-Battlefield 4.

[divider]

Beyond: Two Souls 08.10.2013

Beyond_Two_Souls_cover

מדובר במותחן חדש מבית היוצר של Quantic Dream, החברה שהביאה לנו את המשחק המשובח, Heavy Rain. המשחק מוגדר כמותחן פסיכולוגי, שיעקוב אחר חייה של ג'ודי הולמס, אישה צעירה מלוות לכאורה על ידי רוח נדודים בשם איידן. מסקרן ביותר. חבל שהוא בלעדי רק ל-PS3.

Beyond Two Souls-willem

[divider]

01.11.2013 – Assassin's Creed IV: Black Flag

Asscreed 4 boxart
ז'אנר: פעולה/הרפתקאות
חברת הפצה: יוביסופט
חברת פיתוח: יוביסופט מונטריאול
פלטפורמות משחק:PC, PS3, PS4, Wii U, Xbox 360.
תאריך יציאה: 01.11.2013

יוביסופט חשפה את המשחק, Assassin's Creed IV: Black Flag במרץ השנה, המשחק יעסוק בעולמם והרפתקאותיהם של הפיראטים האגדיים. יוביסופט, רוצה שתיקחו את המשחק ובעיקר את ההתעסקות עם הפיראטים למקום יותר רציני מאשר סרטים כדוגמת "שודדי הקריביים – המסע לאי המטמון", והיא מקווה שהקהל הרחב יידע להעריך זאת.

אחד הדברים הראשונים שתפס את תשומת ליבנו בתחילת כל ההדלפות של הכותר הבא בסדרה, הוא הדמות הראשית, פיראט. תשכחו מלשוטט בסמטאות או להתעופף מעל גגות, ימי אציו (Ezio) תמו.

[divider]

01.11.2013 – Battlefield 4

Battlefield-4-Box-Art-PS4

ז'אנר: יריות מגוף ראשון
חברת הפצה: EA
חברת פיתוח: DICE
פלטפורמות משחק:PC, PS3,PS4, Xbox 360.
תאריך יציאה: סוף אוקטובר/תחילת נובמבר

אין ספק שהכותר האחרון בסדרה, Battlefield 3, הוא סיפור הצלחה גדול. קיבלנו הוכחה לכך גם בדו"ח האחרון של EA שהציג את המספרים של חבילת הפרימיום של המשחק. המשחק BF4 נחשף לראשונה בצורת בונוס לבטא, במשחק Medal of Honor: Warfighter, משחק שנכשל ושגרם ל-EA להקפיא את כל הסדרה.

Battlefield-4-GDC-Leaked-Screenshot

המשחק באטלפילד 4 נחשף רשמית באירוע GDC השנה, והציג סרטון משחקיות באורך 17 דקות מרהיבות ומרשימות גרפית. תאריך היציאה עדיין לא אושר סופית אך מסתמן כי המשחק ישוחרר בסוף אוקטובר 2013, בסמוך להשקת הפלייסטיישן 4.

פרטים על העלילה דלפו לרשת, וטור דיעה שלנו, "היד שמנענעת את העלילה", שופך קצת אור על הסינגל פלייר.

[divider]

05.11.2013 –  Call of Duty: Ghosts

  פלטפורמה: לקונסולות של הדור הבא ,PC, PS3, Xbox 360

Call-of-Duty-Ghosts-תאריך יציאה

ההשקה של הכותר האחרון בסדרה Black Ops 2, הייתה סיפור הצלחה מרשים במיוחד. המשחק שבר שיאים ומכר עותקים כמו לחמניות, מה שנתן לחברה מספיק כסף כדי להכריז על אליפות עם שווי פרסים של מיליון דולר. בשנה הקרובה אקטיביז'ן תדאג להחזיר את הכסף הזה באמצעות חבילות הרחבה, אז נא לא לדאוג לה.

Call-of-Duty-Ghosts-הוכרז

הכותר הבא בסדרת Call of Duty מפותח על מנוע חדש והמשחק לא ייקרא MW4, כי אם Call of Duty: Ghosts, ויושק גם לקונסולות הדור הבא. חשיפה ראשונה למשחק תתקיים באירוע ההכרזה של קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט, ב-21 למאי.