25 המשחקים הגדולים לשנת 2013 שאסור לכם לפספס

 17.5.2013 Metro: Last Light

ז'אנר: הישרדות /יריות מגוף ראשון
חברת הפצה: Deep Silver
חברת פיתוח: 4A Games
פלטפורמות משחק:PC, PS3, Xbox 360.
תאריך יציאה: 17.05.2013

חברת Koch Media, רכשה מחברת THQ (שפשטה את הרגל), את זכויות המשחק Metro: Last Light, ולשמחתנו, הוא ישוחרר בסופו של דבר. אחרי שהמשחק הראשון בסדרה, הפתיע רבים במקוריות שלו ובאלמנטים מיוחדים בשילוב משחק יריות מגוף ראשון ועלילה עמוקה,  יוצרי סדרת משחקי מטרו חוזרים עם משחק המשך נהדר שיגרום לכם להרגיש שאתם חלק מסרט עלילתי משובח, מתים מפחד.

metro-last-light-תאריך

הסדרה מבוססת על סדרת ספרים שנכתבו על שואה גרעינית שכמעט מחקה את האנושות, והשאירה את הניצולים מתחת לאדמה , בהמתנה ארוכה עד אשר הנשורת הגרעינית איכשהו תעלם. רק אז הם יוכלו לחזור למעלה. אולם, הניצולים התפצלו לפלגים שונים, כל אחד לפי אידיאלוגיה שונה , כך שהתפקיד שלכם במשחק הוא לאחד את אנשי המטרו ולנסות להפוך אותם ללאום אחד חזק, בכדי להבטיח שהאנושות תמשיך להתקיים.

[divider]

 Grid 2 –  31.05.2013

grid-2 עטיפה
ז'אנר: מירוצי מכוניות
חברת הפצה: Codemasters
חברת פיתוח: Codemasters Southam
פלטפורמות משחק:PC, PS3, Xbox 360.
תאריך יציאה: 31.05.2013

כ- 5 שנים לאחר השקת משחק המירוצים המשובח, Race Driver GRID,  הסדרה חוזרת לשמחת המעריצים, עם כותר חדש- Grid 2. הכותר החדש יציג שיפורים גרפיים, עולם מפורט יותר, מכוניות מעוצבות ויפהפיות ופסקול ואפקטים מרהיבים. בנוסף גם תרגישו שיפור משמעותי באפקטי הסאונד.

GRID-2-תאריך

זכינו כבר לראות בתערוכה של האתר eurogamer, שהתקיימה באנגליה בחודש ספטמבר, שני סרטונים מהמשחק שהציגו משחקיות מרהיבה ומנוע משחק נוצץ מתמיד. יש למה לחכות.

[divider]

 The Last of Us –  17.06.2013

The Last of US-משחק

The Last of Us הוא משחק הרפתקאות/הישרדות בלעדי לקונסולת ה-PS3. מדובר במשחק פעולה פוסט אפוקליפטי של יוצרי סדרת Uncharted , שלהבדיל מכותרי הסדרה ההיא, הוא ינסה להיות רציני יותר, עלילה עמוקה יותר,  ויכלול בעיקר אלמנטים של התגנבות והישרדות במשחקיות.

the-last-of-us-single-player-campaign-is-more-than-12-hours

מדובר גם באחד המשחקים המצופים והמסקרנים לשנה הקרובה, רק חבל שהוא בלעדי לפלייסטיישן 3.

[divider]

Company Of Heroes 2 – 25.06.2013

Company of Heroes 2 COVER

ז'אנר: אסטרטגיה בזמן אמת
חברת הפצה: Sega
חברת פיתוח: Relic Entertainment
פלטפורמות משחק: PC.
תאריך יציאה: 25.06.2013

בדומה למשחק Metro: Last Light, גם משחק זה הועבר לבעלים חדשים (חברת סגה) ולשמחתנו הוכרז כי התכניות לגביו לא השתנו. סדרת COH היא לדעת רבים אחת מסדרות האסטרטגיה המוצלחות של העשור הקודם, בעיקר הודות לשילוב המוצלח בין ניהול מיקרו למקרו, ניהול בסיס אל מול ניהול יחידות בשדה הקרב ומגוון רחב ויצירתי של טקטיקות שתוכלו לנקוט על מנת להגיע לניצחון.

Company Of Heroes 2

מלבד, באגים ובעיות טכניות שונות, בכותר הקודם, כמו גם הרחבותיו, Company Of Heroes 2, כפי שנראה מהסרטונים ששוחררו, יהיה חייב לשבת על המדף אצל כל גיימר שחובב אסטרטגיה.

[divider]

  Splinter Cell Blacklist –  20.08.2013

Splinter_Cell_Blacklist_עטיפה
ז'אנר: התגנבות/פעולה
חברת הפצה: Ubisoft
חברת פיתוח: Ubisoft Toronto
פלטפורמות משחק:PC, PS3, Xbox 360.
תאריך יציאה: 20.08.2013

הכותר הבא בסדרת ההתגנבות, Splinter Cell: Blacklist, מחזיר אלינו לסיבוב נוסף את אשף ההתגנבויות החרישי, סאם פישר. לטובת מי שלא מכיר את הסדרה,  סאם פישר הוא סוכן חשאי של "הרמה השלישית" (Third Echelon), סוכנות-בת סודית של ה-NSA. עלילת הכותרים הקודמים סבבה סביב מאבק בקבוצות טרור המאיימות על העולם באמצעות נשק להשמדה המונית או לחלופין במהלכים פוליטים מושחתים שנועדו להוביל את העולם למלחמה לא רצויה. הכותר החדש בסדרה, יביא איתו מספר שינויים גדולים. מלבד השינויים בגרפיקת המשחק, מנוע משופר וכו', המשחק גם יביא בפעם הראשונה סביבות אור-יום וקרבות כלי נשק חמים.

splinter-cell-blacklist-torture[divider]

3 לספטמבר 2013 – Total War: Rome II

Total-War-Rome-II

לשמחתנו ולשמחת המעריצים בכל העולם, חברת סגה הכריזה ביולי השנה כי משחק ההמשך ישוחרר ב- 2013. למי שחי במערה בעשור האחרון ופיספס את אחד ממשחקי האסטרטגיה בזמן אמת (RTS) הטובים והמשובחים שידעה התעשייה – Rome: Total War , כדאי שישלים את החסר…לפי אנשי Creative Assembly, (חברת הפיתוח) המנוע החדש הוא כבר "מנוע הדור הבא".

Total War Rome 2 pic03

המנוע מסוגל לשמור על קנה מידה של עשרות אלפי לוחמים המתנגשים אלו באלו ומצליח להיכנס עמוק יותר לפרטים הקטנים בדרגת קירוב מקסימלית, כך שכל לוחם בשדה הקרב יזכה לעצמאות אינדיבידואלית. החשיפה הראשונה והמסיבית למשחק, הגיעה ברטון גיימפליי משובח בחסות האתר GameSpot. הביקורות למשחק טובות.


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

העמוד הקודם 1 2 3 4 5העמוד הבא
מערכת התגובות
התראה
10 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות