25 המשחקים הגדולים לשנת 2013 שאסור לכם לפספס

 Tomb Raider –  05.03.2013

TombRaider 2013
ז'אנר: סימולציה
חברת הפצה: Square Enix
חברת פיתוח: Crystal Dynamics
פלטפורמות משחק:PC,PS3, Xbox 360.
תאריך יציאה: 8.03.2012

Tomb Raider הוא הכותר התשיעי בסדרת ההרפתקאות בכיכובה של שודדת הקברים האהובה לארה קרופט. הפעם נזכה לפגוש את לארה קרופט צעירה יותר ואף שברירית, שעברה אירועים לא נעימים שאמורים לחשל אותה בהמשך ולהפוך אותה לחיית טרף כמו שאנחנו ידענו להכיר.

המשחק יתחיל לאחר טביעת ספינתה, על חופי אי באוקיינוס השקט וימשיך אל סביבות טרופיות ויפות.  החברה החליטה לא לשחרר דמו למשחק. פרטים מלאים על המשחק כאן. אתם מוכנים כבר לפגוש את אחת הכוכבות הסקסיות שידע עולם המשחקים?

[divider]

 

Sim City –  08.03.2013

simcity
ז'אנר: סימולציה
חברת הפצה: Electronic Arts
חברת פיתוח: Maxis
פלטפורמות משחק:PC,Mac.
תאריך יציאה: 8.03.2012

SimCity הוא הכותר השישי בסדרת הסימולציה ויחד עם רבים מהשינויים, המשחק  סים סיטי יכלול את מנוע ה-GlassBox שאמור לשפר ולהעצים את חוויית הסימולציה במשחק. להבדיל מהכותרים הקודמים בסדרה, יהיו כבישים מעוקלים ואזורי תכנון ובנייה שיכולים להתאים לסוגי דרכים שונים. סוגי האזורים יכללו מגורים, מסחר ותעשייה. הצפיפות תהיה מונעת על ידי סוגי הכבישים ותנועה כללית סביב אזורים אלה.

SIMCITY

הערים במחוז הם מחוברים זה לזה באמצעות רשתות אזוריות כגון כבישים, מסילות ברזל, ותעלות מים. אלמנטים כמו תנועה וזיהום אוויר יהיו גלויים בין הערים. המשחק ישוחרר דרך האוריגין (Origin) של EA, שכבר מתחיל להיכנס למק. ונחשפנו כבר לגרסה חינוכית של מנוע המשחק.

[divider]

God of War: Ascension –  13.03.2013

GOD OF WAR ASCENSION
ז'אנר: פעולה/הרפתקאות
חברת הפצה: Sony Computer Entertainment
חברת פיתוח: SCE Santa Monica Studio
פלטפורמות משחק: PlayStation 3
תאריך יציאה: 13.03.2013

הכותר הכי גדול של סוני השנה, God of War: Ascension, הינו המשחק הבא בסדרת הפעולה המצליחה של סוני שעלילתו תיקח אותנו לתקופה קודמת מהכותרים ששוחררו עד היום, ותעסוק בעלייתו של קרייטוס (Kratos) והדרך להפיכתו לסוג של אל-מלחמה דרך האירועים שבזכותם הוא זכה לכינוי – רוח הרפאים של ספרטה (Ghost of Sparta). לראשונה המשחק יכיל מולטיפלייר בנוסף לקמפיין למצב יחיד.

GOD OF WAR

דמו ישוחרר בסמוך לשחרור המשחק, ואתם מוזמנים לצפות ב-30 דקות הראשונות של המשחק. החברה גם הכריזה על באנדל מהודר של כל הסדרה בחבילה אחת ומשתלמת.

[divider]

Gears of War: Judgment –  22.03.2013

gears-of-war-judgment_עטיפה
ז'אנר: יריות מגוף ראשון
חברת הפצה: Microsoft Studios
חברת פיתוח: People Can Fly (סינגל) Epic Games (מולטי)
פלטפורמות משחק: Xbox 360.
תאריך יציאה: 22.03.2013

הכותר הבא בסדרה, מבית מיקרוסופט- Gears of War Judgement שמפותח הפעם ע"י חברת People Can Fly , משאיר מאחור, בפעם הראשונה את דמותו של מרקוס  שכיכב בכל הכותרים עד היום. נחשפנו לאחרונה בטקס VGA לטריילר רישמי ולקראת שחרור המשחק ניחשף לעוד הרבה כאלה. המשחק יתרחש 15 שנה לפני מאורעות הכותר הראשון ויספק הצצה אל עברם של חלק מהגיבורים שהכרנו.

Gears of War Judgment הבוס האחרון

העלילה תתרחש בעיר צבאית בשם Halvo Bay, ותעקוב אחרי יחידת קילו- Kilo Squad, שהתקיימה בשנתיים הראשונות אחרי פלישת גזע החייזרים הקטלני שהשמיד את מרבית האנושות על הכוכב.  ארבעת חברי היחידה הכוללים את דיימון ברד (Baird ) ואוגוסטוס קול (Cole ), המוכרים לנו מהכותרים הקודמים ושני חברי צוות חדשים גארון (Garron)וסופיה (Sofia), עומדים לדין בגין בגידה על שסירבו פקודות ובכך בעצם סיכנו מליוני אנשים עליהם נשבעו להגן כשקיבלו עליהם את התפקיד. 

[divider]

BioShock Infinite –  26.03.2013

bioshock-infinite 2k
ז'אנר: יריות מגוף ראשון
חברת הפצה: 2K Games
חברת פיתוח: Irrational Games
פלטפורמות משחק:PC, PS3, Xbox 360.
תאריך יציאה: 26.03.2013

הכותר הבא בסדרה המשובחת BioShock, נחשב בעיניי רבים כאחד המשחקים הכי מצופים לשנת 2013. המשחק השלישי בסדרה-  BioShock Infinite, יתרחש בעולם אחר מהעיר ההרוסה Rapture לטובת מרחבי העיר המעופפת Columbia. כיאה לכותרים הקודמים בסדרה, צפו לקבל משחק פעולה שנון ומקורי, ועלילה משובחת. אין הרבה מידע על העלילה חוץ מקו הסיפור הכללי שאתם משחקים את Booker DeWitt, בלש פרטי חסון ומחוספס, שנשלח למצוא את אליזבת'. המשחק נדחה מספר פעמים, אך עיקר התשומת לב הלכה לכיוון עטיפת המשחקשנחשפה , ושיצרה זעם בקרב המעריצים שביקשו להחליפה. דרישות מערכת כבר פורסמו, ואנחנו מרגישים שרובכם כבר מוכנים.

העמוד הקודם 1 2 3 4 5העמוד הבא
מערכת התגובות
התראה
10 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות