God of War: Ascension הדמו ישוחרר ב- 26/2. יש גם גישה מוקדמת

סוני מודיעה כי דמו הסינגל פלייר למשחק God of War: Ascension ישוחרר בעוד ב-26 לפברואר. יש גם אפשרות לקבל גישה מוקדמת.

סוני הכריזה היום על תאריך שחרור הדמו באתר הבית של המשחק. לבעלי PlayStation 3 תהיה סיבה לחייך בעוד שבוע וחצי, כשתהיה להם את האפשרות לשים יד על הדמו של הכותר הכי גדול השנה של סוני, God of War: Ascension.

GOW4-DEMOמשתמשים ברי מזל, יוכלו לקבל גישה לדמו שבוע קודם (20 לחודש), אם יצטרפו לפרומושיין "Rise of the Warrior", דרך הלינק הזה. ההרשמה מצריכה פרופיל פייסבוק או טוויטר או גוגל, וכמובן פרופיל PlayStation Network. בנוסף גם, נרשמים יקבלו תוספות מעניינות למשחק, שריון ונשקים למולטי.

הדמו שהוכרז כבר בחודש שעבר,  יהיה באורך של 30 דקות, ויכיל את תחילת הפרק הראשון של הקמפיין למצב יחיד. בדומה לסרטון האחרון שסוני שחררה.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lVsrfl_kQFs]

כדאי לציין שכל מי שרוכש את המשחק בהזמנה מוקדמת, בכל גרסה או באנדל, יוכל להוריד בעתיד את הדמו של אחד המשחקים המצופים לשנה הקרובה,  The Last of Us, שנדחה השבוע ליוני.

God of War: Ascension הינו המשחק הבא בסדרת הפעולה המצליחה של סוני שעלילתו תיקח אותנו לתקופה קודמת מהכותרים ששוחררו עד היום, ותעסוק בעלייתו של קרייטוס (Kratos) והדרך להפיכתו לסוג של אל-מלחמה דרך האירועים שבזכותם הוא זכה לכינוי – רוח הרפאים של ספרטה (Ghost of Sparta).

המשחק ישוחרר לפלייסטיישן 3 (PS3) בלבד,  ב-13/03/2013.

מקור: God of War

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות