החברה המאוחדת, אקטיביוויזן בליזארד שוברת שיאי הכנסות ומציגה רף חדש  של 4.8B דולר, הודות ל- Black Ops 2, Skylanders, Diablo 3.

activision-blizzard

שנת 2012 הייתה שנת שיא לחברת Activision Blizzard, בכל פרמטר . רווח נקי שהוכפל והגיע לשיא של 1.1 מיליארד דולר כשברבעון האחרון של (Q4) היא הצליחה להגיע להכנסות של 1.77 מיליארד דולר, לעומת 1.41B בשנה שעברה. 32% מההכנסות הגיעו מהסקטור הדיגיטלי של החברה ושברו שיא חדש של 1.54 מיליארד דולר הכנסות. תחזית ההכנסות לשנה עמדה על 1.4 מיליארד דולר, והחברה עקפה תחזית זו.

במהלך הדיווח על התוצאות הכספיות, מנכ"ל אקטיוויז'ן, אריק הירשברג , אמר כי סדרת Skylanders הכניסה לחברה מעל מיליארד דולר מאז ההשקה (15 חודשים), בהתאם להערכות , וביחד עם סדרת Call of Duty הם הגיעו למקומות השלישי והראשון בהתאמה, במכירות מנשחקים ברחבי בארה"ב ואירופה בשנת 2012.

Black-Ops-2-What-We-Know-So-Far-1085343

בחודש שעבר פורסמו סיכומי המשחקים הנמכרים ביותר בארה"ב ובאנגליה, לשנת 2012. Black Ops כבש את הפסגה בשתיהן. 'Skylanders Giants' הגיע למקום  8 המכובד.

המשחק Black Ops 2שבר את כל שיאי המכירות בסדרה כשהצליח להניב הכנסות של מיליארד דולר תוך 15 ימים, וצפוי להמשיך להניב לחברה הכנסות במהלך השנה, בעיקר משחרורי DLC. החברה  אישרה כותר נוסף השנה בסדרת Call of Duty גם ב-2014 (סביר להניח MW4). השירות Call of Duty Elite, הגיע כבר ל- 7 מיליון משתמשים רשומים, 1.5 מיליון מתוכם הם מנויים ששילמו 50$ לשנה. החברה טוענת כי Elite הוא שירות המנויים השלישי בגודלו בענף, אחרי Xbox Live ו- World of Warcraft (שבסוף השנה עמד על 10.2 מיליון מנויים).

Diablo 3, שאכזב לא מעט מעריצים, מכר מעל  12 מיליון עותקים  (מספר דומה למכירות של Assassin's Creed 3), מאז שוחרר במאי ובנוסף לשני המשקים המצליחים של החברה, שלושתם אחראים לצמיחה הנרחבת שלה לאורך כל השנה.

"אנו מאוד שמחים לדווח כי Activision Blizzard הצליחה להציג את הביצועים הטובים ביותר בתולדותיה", אמר המנכ"ל בובי קוטיק בהצהרת דו"ח. "עם הכנסות נטו גדולות מהצפוי, רווח תפעולי ורווחי שיא , ומעל 1.3 מליארד דולרים בתזרים מזומני ​​מפעילות שוטפת, אנו ממשיכים להגדיר הצלחה מהי בתעשיית המשחקים".

בובי קוטיק
בובי קוטיק, מנכ"ל Activision Blizzard

תחזית הכנסות החברה לשנת 2013, עומדת על 4 מיליארד דולר ואינה לוקחת בחשבון  בחשבון 2 פרויקטים גדולים של החברה: Call of Duty Online שמיועד לשוק הסיני וכבר נכנס לשלב הבטא, והכותר החדש והמסקרן של חברת Bungie (מפתחת סדרת Halo עד הכותר האחרון), Destiny. לשני המשחקים אין כרגע תאריך יציאה אך הם צפויים לצאת השנה ולתרום הכנסות נאות לחברה.

מקור: gamesindustry