AMD מחלקת לכם משחקים בחינם. 'Never Settle' מכה שנית

אתמול יצאה חברת AMD בקמפיין מחודש לכרטיסי המסך שלה, תחת השם-"Settle Reloaded Bundle" , שבו גיימרים יכולים לקבל (בחינם) מספר משחקים, בהתאם לרכישת כרטיס מסך AMD.

התנאי למבצע הוא כמובן לרכוש כרטיסי מסך של AMD, מהסדרות- Radeon HD7900, Radeon HD7800. המבצע צפוי להגיע גם לישראל לחנויות המחשבים המובחרות, אז לפני שאתם קונים כרטיס מסך חדש ונוצץ, אולי הפעם שווה לכם לחכות מעט.

המשחקים שכלולים במבצע:

  • Tomb Rider
  • Bioshock Infinite
  • DmC: Devil May Cry
  • Crysis 3
  • Far Cry 3
  • Hitman: Absolution
  • Sleeping Dogs

AMD מבליטה גם כמה מהתכונות הבלעדיות שיש למשחקים להציע למערכות ה-PC. למשל, גרסת ה-PC של Tomb Raider תכלול מספר תכונות גרפיות כמו  MLAA ותמיכת HDAO , כמו גם תמיכה ב- DX11  ואפילו אפקט סודי (מה זה אומר?). Tomb Raider מתוכנן לצאת במרס 5 ל-PC, X360 ו-PS3.

AMD-Never-Settle-Reloaded-2-635x281

על קרייסיס 3 אין מה להרחיב, מדובר במשחק שתמיד ידע לגרום למחשבים שלנו להזיע, וקרייטק, שהקימה אולפן ראשון בארה"ב, תדע להוציא מהמנוע שלה (3 CryEngine) את המיטב. כרגע מתקיימת בטא פתוחה למשחק, כדאי להירשם. דרישות מערכת למשחק כבר פורסמו, תבדקו אם מחשב שלכם מוכן.

AMD-Never-Settle-Reloaded-4-635x286

DmC: Devil May Cry ששוחרר לאחרונה וזכה לביקורות טובות, גם כן מגיע עם רזולוציות גבוהות ואופטימיזציה מותאמת למחשב.

AMD-Never-Settle-Reloaded-3-635x286

מה כבר לא נאמר על המשחק Bioshock Infinite. עטיפות למשחק הוחלפו והשתנו, רמזים לעלילה בחסות אליזבט ואפילו כבר יש דרישות מערכת. BioShock Infinite ישוחרר בישראל בתאריך 26/3/2013 לקונסולות- Xbox 360, PS3 , ולמחשב האישי.

AMD-Never-Settle-Reloaded-1-635x241

גם את Hitman: Absolution אין צורך להציג, הרוצח השקט עזה קאמבק מתוקשר ביותר השנה וזה לביקורות לא רעות.

never settle bundle AMD
באנגליה ניתן לקבל בחינם 8 משחקים

אחד ממשחקי השנה היה ללא ספק Far Cry 3, ביקורות טובות מאוד, נשקים מיוחדים, אקשן בלתי פוסק ואפשרויות הרג מגוונות ומהנות . אפילו DLC לקו-אופ ישוחרר בקרוב למחשב.

הכרטיסים שמשתתפים במבצע הגדול:

Never-Settle-Reloaded-Bundle
בהצלחה!

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות