Bullet Run: משחק היריות החינמי ייסגר במרץ

היה שלום: חברת סוני מודיעה כי משחק היריות מגוף ראשון החינמי Bullet Run, יסתיים ותופסק בו התמיכה ב-8 למרץ 2013, פחות משנה מאז שוחרר


BULLET-RUN-GAME-OVER

ההודעה על הפסקת המשחק, הגיעה דרך מכתב שנשלח מסוני לכל המשתמשים הרשומים:

Dear Bullet Run Contestant,

After much review and consideration, Acony Games and Sony Online Entertainment (SOE) have mutually made the decision to discontinue development on the free-to-play FPS game, Bullet Run. As a result, SOE and Acony will sunset the game and end all game services for Bullet Run on March 8, 2013. We would like to thank the players for their dedication and support of the game.

לגבי המשתמשים ששילמו כסף על חבילות מיוחדות ונשקים, החברה הבטיחה לבצע החזרים. המשחק Bullet Run שוחרר בחודש יולי 2013, והרעיון של המשחק היה ייחודי, קבוצה של אנשים צמאים לדם נכנסת לזירת קרב, בה נלחמים עד המוות בסדרה של קרבות קבוצתיים . אמנם מדובר במשחק ירי המוני מגוף ראשון שמזכיר משחקים אחרים בז'אנר, אך הגישה היתה קצת שונה. תחשבו על משהו כמו "באטל רויאל", זירת קרב, שדרן ופרשן, קרבות ירי,והכל בשידור חי המועבר כביכול לכל העולם.

Bullet_Run משחק יריות חינמי

ככל שתהרגו את האויבים שלכם בסטייל, תזכו להרבה יותר נקודות, מאחר ואתם מעלים כביכול את רייטינג התכנית. בסיס המשחק חינמי ושחקנים יוכלו לשדרג את הדמות ואת כלי הנשק תמורת ניקוד או תשלום.

כנראה שבחברת סוני רוצים להשקיע את רוב מאמצי השיווק והתמיכה שלה במשחק יריות חינמי אחד שלה, PlanetSide 2 שיש לה תכניות גדולות בשבילו. פרסמנו בעבר רשימת משחקי יריות בגוף ראשון חינמיים ברשת (שהכיל גם את Bullet Run), תוכלו לבדוק אולי אחד המשחקים ימצאו חן בעיניכם. לא עולם כסף.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x