צבא ארה"ב מחפש חלופה לסימולצית שדה הקרב של Bohemia Interactive

צבא ארה"ב וחיל הים מחפשים טכנולוגיית משחקים חדשה לצורך תכניות לאימונים וירטואליים, ומבטיחים להעניק "חוזים גדולים" בשנה זו לטכנולוגיה מבוססת מחשב-PC, כך מדווח המגזין לביטחון לאומי.

בריאן ודל, סגן הנשיא המכירות והשיווק של חברת Havok , טוען כי הצבא עדיין משתמש במערכת מיושנת לסימולציית שדה הקרב, VB2. הוא חושב כי החיילים לא לוקחים את המערכת הזו יותר מדי ברצינות, כי "היא לא נראית טוב כמו המשחקים שהם משחקים בסלון שלהם."

VBS2 סימולצית שדה קרב

הצבא כבר יצא למכרז, למציאת תחליף למערכת סימולציית הקרב- 'Virtual Battlespace 2' של חברת הפיתוח Bohemia Interactive, מפתחת סדרת Arma. מדובר במערכת המבוססת על המנוע 'Real Virtuality 3' ששימש לפיתוח הכותר ArmA 2 וכמובן למוד הידוע DayZ. הכותר הבא בסדרה, Arma 3, מבוסס על מנוע חדש יותר- 'Real Virtuality 4'.

arma3_screenshot_gc_2012_14-sm

הצבא מבטיח מענק של 44 מיליון דולרים על פני חמש שנים להקמתה של מערכת כזו שתחליף את הקודמת, ושאמורה לתת מענה ליכולת של קבוצה לנוע על פני יבשות גדולות יותר, כמו היכולת לרוץ על מגוון מחשבים ניידים ונייחים. ההצעות הוגשו בחודש אוקטובר, והזוכה יוכרז במרץ או באפריל.

CryEngine 3 סימולציה צבאית
3 CryEngine

בחודש הקרוב, הצי של חיל הים האמריקאי, יעניק שלושה מענקים בסך 100 מיליון דולרים על חוזים לתכניות הדרכה וירטואליות, כשמדובר בסך הכל בכ-4,500 שעות הדרכה בתחזוקת ספינות ו-2250 שעות באימון צוללות. תכניות ההדרכה הווירטואליות הללו ירוצו על המנוע החדש 3 CryEngine, של Crytek (מפתחת סדרת Crysis), שקיבלה בעבר רישיון לתכניות צבאיות אחרות. המנוע של קרייטק משמש גם את חברת המחקר והפיתוח Alion, בסיוע של הצי הווירטואלי לשיפור תחזוקה וביצועים, שאמור להכשיר את המלחים בשליטה נכונה ותיקון ספינה.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=5B8BqrGXn_g]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות