The Walking Dead: Survival Instinct – כל הפרטים כאן

חברת אקטיביז'ן מודיעה כי משחק היריות מגוף ראשון, The Walking Dead: Survival Instinct ישוחרר ב- 22/03/2013
Survival-Instinct-PREVIEW

ביולי האחרון, הכריזה מפיצת המשחקים אקטיביז'ן, על משחק יריות מגוף ראשון בשם 'The Walking Dead: Survival Instinct' שיבוסס על סדרת הטלוויזיה המצליחה 'The Walking Dead'. רגע, אין כבר משחק כזה?. בואו נעשה קצת סדר:

סדר בבלאגן – The Walking Dead

'The Walking Dead' מוכרת לרוב האנשים כסדרת טלוויזיה מהמצליחות בעולם בשנתיים האחרונות.
עלילת הסדרה, מבוססת במקור על קומיקס מצליח ועטור פרסים של רוברט קירקמן אודות אפוקליפסת זומבים מחרידה שהשאירה אחריה עולם הרוס לחלוטין ומעט שורדים שנאלצו לעשות החלטות קשות מנשוא בכדי להצליח לשרוד.

ההצלחה הגדולה של הסדרה, הובילה את חברת 'Telltale Games', המתמחה באדפטציות  (עיבוד מחדש) של סדרות טלוויזיה וקולנוע למשחקי מחשב, לפתח גם משחק המבוסס על הסדרה המצליחה, ובאפריל השנה החברה החלה לשחרר את המשחק 'The Walking Dead: The Game' בחמישה חלקים, משחק דמוי קומיקס בסגנון 'הצבע והקלק' שלהפתעת רבים, נבחר למשחק השנה בכמה וכמה אתרי משחקים.

עלילת המשחק'The Walking Dead: The Game' התמקדה בדמותו של לי אוורט, עבריין מורשע, שקיבל הזדמנות שנייה לחיות בעולם הרוס על ידי זומבים מתים. כשהגופות חוזרות לחיים, הניצולים מנסים לעצור כל דבר כדי לשמור על ביטחונם, ומנסים להגן על ילדה יתומה בשם קלמנטיין (Clementine), אשר יכולה להציע גאולה בעולם הכל כך מזוויע הזה.

ועכשיו התור של חברת Activision שהריחה כאן  כסף, ושילמה גם היא על הזכות לעשות שימוש במותג המצליח וגייסה את חברת הפיתוח הוותיקה 'Terminal Reality' , שאחראית גם על המשחק 'מגרש השדים (Ghostbusters: The Video Game) האחרון, בכדי להתחיל לעבוד על משחק חדש והפעם בז'אנר משחקי היריות מגוף ראשון – FPS. 

http://www.youtube.com/watch?v=IMnSxy0_tG8

עלילה

העלילה הפעם מתמקדת באחת הדמויות שהכי אהבתי בסדרת הטלוויזיה, דריל דיקסון (Daryl Dixon), לא בגלל הקשת המגניבה שהיתה צמודה אליו, או ההדשוטס עם השוטגאן, או אופנוע ההארלי דווידסון השווה שלו, אלא בעיקר בשל אופיו, האיזון שהדמות שלו העניקה לסיפור וגם משחקו המצוין.

למי שזוכר, הסדרה ממתמקדת בהתחלה דווקא  באחיו הגזעני של דריל, מרל (Merle Dixon), פרחח קשוח ולא אמין שהצליח איכשהו להימלט כשהיה קשור לאזיקים על גג בניין, באמצעות קטיעה עצמית של  כף ידו הימנית.

העלילה מתרחשת כמה חודשים לפני העלילה הראשית בסדרת הטלוויזיה, בה נאלצו להיפרד, והיא תתאר את מסעם של שני האחים באיזור ג'ורג'יה שבארה"ב, בניסיון לאתר את החבורה האבודה שלהם על מנת לשרוד. כי להישאר לבד בעולם של 'המתים המהלכים' זה מתכון מוצלח למוות מהיר.

מאפייני המשחק

למרות שמדובר בחברה כמו אקטיביז'ן ובמשחק יריות מגוף ראשון, המפתחים מבהירים שהמשחקיות לא הולכת לסגנון Call of Duty, כך שאל תצפו לריצות אמוק לכיוון הזומבים במטרה לרסס אותם עם הנשקים. מילת המפתח היא 'הישרדות', הריגות חשאיות, טקטיקות, תכנון יעיל וניהול נכון של הכלים שיש ברשותכם להרוג. לא תוכלו להישאר במקום אחד יותר מדי זמן כי רוב הסיכויים שכמו בסדרה, תמצאו את עצמכם מוקפים ערימה של זומבים רעבים במיוחד. החברה מעדיפה לשייך את המשחק לז'אנר ה- First Person Survival.

מערכת השרדות – Survivor System

המשחק גם יכיל מערכת הישרדות. שתשפיע על ההתקדמות שלכם. אם למשל,  נתקלתם בניצולים, הם יכולים להצטרף לצוות שלכם, לנסוע אתכם ממקום למקום, ולשמש כעזר לאסוף אספקה, תחמושת וכל דבר אחר שאולי תצטרכו כחלק מההישרדות שלכם. כשאתם שולחים אותם למשימה, קחו בחשבון שמדובר בהימור, כי הם עלולים שלא לחזור. עם זאת, כדי לעזור להם לצלוח משימות, יש לכם את האפשרות לצייד אותם בנשק ופריטים אחרים שיגדילו  את סיכוייהם.

אלמנטים של בחירה

טוב, לא מדובר באלמנטים של משחקי תפקידים (RPG) אבל המשחק יתאפיין באלמנטים של בחירה בנקודות מסוימות בסיפור. למשל, תוכלו לבחור באילו מקומות לעבור, ובאילו תוותרו. נתיבים מסוימים עשויים לקחת אותכם דרך אדמות חקלאיות כפריות, בעוד שתוכלו להחליט על ניווט בדרכים עירוניות דווקא השורצים בזומבים. כמו כן, תיאלצו לקבל החלטות כמו,  איזה ניצולים תיקחו אתכם ואילו תשאירו מאחור. כך שלכל שחקן המשחק יכול להיות שונה משחקן אחר, בעולם הפוסט אפוקליפטי , הצפוף בזומבים של The Walking Dead.

נשקים

תוכלו לאסוף מגוון של נשקים קרים וחמים, הכוללים גרזנים, סכינים, אלות בייסבול, אקדחים, רובי ציד, ועוד. יריות הן דרך בטוחה כדי למשוך קבוצה של זומבים אך קחו בחשבון שהתחמושת היא נדירה, ולכן שימוש בנשק קר, כמו סכין, היא הדרך המועדפת לחיסולם. על מנת להישאר מחוץ לסכנה לחלוטין, כדאי שתחשבו על זריקת בקבוקי זכוכית, הדלקת זיקוקים ואובייקטי מסיחי דעת אחרים יכול שיעזרו לכם לפתות את הזומבים ולשלוח אותם הרחק מהנתיב הבא שלכם.

המשחק The Walking Dead: Survival Instinct ישוחרר בישראל בתאריך 22/3/2013 ל- Xbox 360, PlayStation 3,  PC. גרסת ה-Wii U תשוחרר ב-26/3/2013.

kafje-amc-walking-dead-300x300

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

זה באמת לא נראה מרשים כל כך, אבל אי אפשר לדעת. אני חושב שאני אקנה את זה למחשב או לפלייסטיישן.

הגרפיקה נראית לי קצת מיושנת.אבל גם אני מעוניין במשחק בלי קשר. אוהב משחקי זומבים 🙂

נראה בסרטון די חרא חחח