Offensive Combat: משחק יריות מגוף ראשון חינמי ברשת

בתקופה האחרונה אנו עדים לתופעה שהולכת ותופסת תאוצה והיא פיתוח משחקים חינמיים ברשת עם מרכיב תשלום כלשהו. הרעיון של משחק free-to-play הוא לגייס כמה שיותר שחקנים על מנת ליצור קהילה רחבה שאולי תניב בעתיד הכנסות כלשהן.

לאחרונה כתבתי על המשחק המושקע של חברת סוני, PlanetSide 2 שאולי לא מתאים לכל אחד, כי מדובר במשחק הדורש מאמץ קבוצתי ולא מעט סבלנות וכושר למידה, אך בדרכו שלו הוא הצליח ליצור את הקהילה שרצתה.
לאחר 3 חודשים של ביטא , נחת אתמול ברשת משחק יריות מגוף ראשון חדש בשם Offensive Combat שלא מצריך שום התקנה ורץ דרך הדפדפן שלכם. הוא גם לא מצריך חשבון פייסבוק, כמו שרבים מיהרו להגדירו כמשחק פייסבוק, מאחר ותוכלו להירשם ולשחק גם דרך רישום בכתובת המייל ,זהות גוגל ועוד.

חברת U4iA, המפתחת של המשחק, ששני מייסדיה עבדו בעבר בפיתוח כותרי ‘קול אוף דיוטי’ מגדירה את המשחק כמתחרה שווה בין משחקי ה- ‘eSports competitive game’ , לצד משחקים כמו Call of Duty או קאונטר סטרייק ומצהירה כי רמת הגרפיקה של המשחק שוות ערך לרמת הגרפיקה בקונסולות. על אילו קונסולות מדובר? הוא לא פירט…

הרעיון של המשחק, כמו הרבה משחקים שכבר ראינו בעבר, משחק יריות מגוף ראשון, לוחמה מודרנית וגם עתידנית, מערכת ניקוד ודרגות, מערכת תשלום על נשקים מעבר לנשקים הבסיסיים, חליפות ושלל תוספות, למשל תוכלו להפוך את ראש הדמות שלכם לצפרדע או תולעת וכו…

המודים הפופולארים במשחק הם בדיוק כמו במשחקים אחרים- FFA, TDM,CTF ועוד.

משעה שהעברתי במשחק, מדובר במשחק לא רע ביחס למשחק דפדפן, לפחות כשמדובר במשחק יריות מגוף ראשון. הגרפיקה לא הצד החזק שלו אך היא סבירה , המשחקיות טובה ומהירה ומזכירה לעיתים משחקים כמו ‘Quake‘ ואפילו ‘קול אוף דיוטי’ , הבעיה היא החיבור. ברמת החיבור הנוכחית יש יתרון עצום לאלה שהפינג אצלם נמוך ויש גם לא מעט באגים. הסאונד של הנשקים מזכיר משחקים חינמיים אחרים וכדאי שישפרו את זה.

במקומות שונים במפה מפוזרים בונוסים ומטבעות שאותם ניתן לאסוף. אחרי הריגה יש לשחקן שהרג אפשרות לבצע טקס ניצחון קצר שנקרא Pwn שיעניק לו מטבעות וניקוד XP.
הקונספט נחמד מאוד בסך הכל ויכול להעביר את הזמן למי שלא ארגן לעצמו מספיק משחקים במבצעים האחרונים של סטים. על מנת לשחק במשחק, כנסו לכתובת כאן.

שבוע טוב!

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות