נינטנדו מכריזה על סופר מריו (3D) חדש ל Wii U

חברת נינטנדו ערכה השבוע מצגת אונליין (נקראת 'Direct') לכותרי העתיד של החברה.

מנכ"ל נינטנדו, סאטורו איווטה (Satoru Iwata), אישר כי לחברה יש כעת בפיתוח כותר חדש בסדרת מריו, הכותר החדש יהיה היורש של המשחק Super Mario Galaxy 2, ששוחרר ב- 2010 ונחשב לאחד הכותרים הטובים בסדרה בכל הזמנים. הכותר החדש יוצג רשמית בתערוכת E3 2013 שתתרחש ביוני. סאטורו גם אישר כי חברת Nintendo EAD Tokyo, אחראית על הפיתוח. אותה חברה שפיתחה את Mario Galaxy, Mario Galaxy 2, Super Mario 3D Land.

במהלך אותה מצגת שערך המנכ"ל , הוא אישר כי החברה תציג בתערוכת E3 הקרובה, גם את המשחקים Mario Kart ו- Smash Bros. כמו כן, הודיע שהחברה עובדת קשה על פיתוח כותר חדש לסדרה זלדה (Zelda) המיועדת לקונסולת ה-Wii U, במקביל לפיתוח כותר אחר לסדרה. הכותר יהיה גרסת רימייק באיכות HD  ל- Legend of Zelda: The Wind Waker.

מפיק סדרת Zelda,  אייג'י אונומה (Eiji Aonuma), הודיע כי שני כותרי זלדה הבאים ינסו להעיז יותר מהכותרים הקודמים והבטיח "לנסות לשנות מחדש את המוסכמות של זלדה". והוסיף "מסתמן כי אנחנו הולכים לצפות לעולם משחק פתוח יותר ושאף יתמוך במצב של ריבוי משתתפים, או מצב כלשהו תחרותי בדרכים חדשות. אם כי, יכול להיות שנצטרך לחכות עד 2014 בשביל זה."

טקאשי טזוקה (Takashi Tezuka), מפיק המשחקים האי של יושי וסיפורו של יושי (Yoshi's Island / Yoshi's Story), חושף את הכותר הבא שייקרא Yarn Yoshi ויפותח בשת"פ עם המפתחת של משחק ה-JRPG ששוחרר ל-Wii, המצליח Kirby's Epic Yarn. פרטים חדשים בקרוב.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QMRGNwMMFro]

מפתחת משחק ה- RPG עטור השבחים-Xenoblade Chronicles, עובדת על משחק חדש ל- Wii U שנראה כמו עוד מסע אפוס פנטזיה, בבימויו של טטסויה טקהאשי (Tetsuya Takahashi), תוכלו להתרשם מהטריילר שמציג כמה כמה קרבות מפלצת ענקיים.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=K40orKpbJBU]

סדרת ה-3D בהיסטוריה של נינטנדו, היתה תמיד סיבה למסיבה, וכמה מההשקות הגדולות של קונסולות נינטנדו חדשות חשפו ביחד גם הכותרים הללו. כך היה עם Super Mario 64 שהציג לעולם את ה-N64 ב-1996, ה-Super Mario Sunshine שהציג את ה-Gamecube ב-2002, וגם שני כותרי Mario Galaxy שוחררו ב-2007 ו-2010.

סדרה אחרת של מריו, New Super Mario Bros, שמפותחת ע"י חברה פיתוח אחרת (Nintendo EAD), סבלה בשנה האחרונה מביקורות קשות, מהסיבה שהחברה שחררה בשנה אחת שני כותרים ברצף- New Super Mario Bros. 2 ו- New Super Mario Bros. U.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=9mjd5g0ZHvI]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות