EA שולחת את 'Medal of Honor' לחופשה ארוכה

זה לא סוד שהכותר האחרון בסדרה,  Medal of Honor: Warfighter הוא כישלון. הביקורות שחטו אותו, והשחקנים הבינו מהר שלא מדובר במשחק יריות מגוף ראשון שיחזיק אותם יותר מדי זמן במולטיפלייר. 

medal-of-honor-warfighter-score-graphic

אתמול פרסמה חברת EA את הדו"ח הרבעוני שלה, ובשיחת הועידה מול המשקיעים, ציין מנכ"ל החברה, שהמשחק מבחינתו הוא "החמצה", ואישר כי המכירות היו הרבה מתחת לציפיות. היום הודיע נציג של חברת EA  לאתר Gamespot,  כי החברה החליטה שהסדרה כולה יוצאת מרוטציית ההשקות של EA. ציטוט: " Medal of Honor היא סדרה נפלאה עם עבר נהדר, אנחנו מעריכים את הסדרה ואת הערך שלה לענף, אנחנו נאלצים לתת  לסדרה לנוח, ועדיין לא החלטנו מתי ואיך הסדרה הזו תחזור". בואו נודה שחברת EA פשוט הרסה את הסדרה המעולה הזו מהיסוד.

medal_of_honor_warfighter_REST
כנסו לאוטו ו..וסעו לשלום.

בשנים האחרונות, שתי הסדרות Battlefield, ו- Medal of Honor סיפקו את הסחורה (מכירות) למחלקת משחקי היריות מגוף ראשון בחברה וכמעט מדי שנה יצא לפחות כותר אחד מבין שתיהן. EA לא הודיעה איזו סדרה או משחק הולכים להחליף את Medal of Honor, אך הבטיחו לספק יותר פרטים בדו"ח הבא, שלושה חודשים מהיום. מה שכן ידוע זה שהכותר Battlefield 4 נמצא כרגע בפיתוח ומאוחר יותר השנה תגיע גם הבטא שלו.

Jason-West-and-Vince-Zampella
מכינים לנו הפתעה? ג'ייסון ווסט (מימין) ווינס זאמפלה, Respawn .

אם אני מריח נכון, אז יכול מאוד להיות שהמחליף של Medal of Honor יגיע מחברה חדשה , שסגרה חוזה הפצה עם EA בשנה שעברה. מדובר בחברת Respawn Entertainment, שהוקמה ע"י שני שותפים, שאחראים על פיתוח סדרת Call of Duty עוד מראשית דרכה, ושלמעשה החלו את דרכם בענף, בפיתוח הכותר הראשון של …Medal of Honor! איך שגלגל מסתובב לו.

http://www.youtube.com/watch?v=WTN0O8PA1-A

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות