Killzone: Mercenary – הוכרז תאריך היציאה

חברת Guerilla Games, מכריזה כי המשחק Killzone: Mercenary ישוחרר בארה"ב- 17/09/2013.

Killzone-Mercenary-BOX-ART
עטיפת המשחק Killzone: Mercenary

Killzone: Mercenary, הוא כותר חדש בסדרה, משחק יריות בגוף ראשון, שפותח במיוחד לקונסולה הניידת PS Vita. העלילה תתרחש אחרי האירועים של טרילוגיית Killzone ששוחררה לפלייסטיישן 3. חלק מהאירועים יהיו קשורים לעלילת המשחק המקורית והחברה מבטיחה  "חווית Killzone מלאה בחבילה ניידת".

Killzone-Mercenary-3

במרכז העלילה, שכיר חרב מחוספס מראה, בשם אראן דאנר. חייל UCA לשעבר, שלא נרתע לקחת חוזים ששולמו ע"י רשות ה-ISA, כמו גם Helghast. כאשר משימה שגרתית לכאורה, לפנות את השגריר ומשפחתו, משתבשת, דאנר מגלה כי תוצאות המלחמה עלולות להיות  תלויות בגורלו של בנו הצעיר של השגריר. שני הצדדים עושים מאמצים נואשים יותר ויותר כדי לקבל את אחיזתו של הילד, ודאנר מתחיל לתהות אם מחיר הניצחון באמת שווה את הכסף.

Killzone-Mercenary-4

הקמפיין לשחקן יחיד מונה תשע משימות באורך שעה כמעט. המשחק מתהדר גם מצב מרובה משתתפים מן המניין עם שש מפות מותאמות לשמונה שחקנים ושלושה סוגי משחק שונים, כולל המצב Warzone הפופולרי.

Killzone-Mercenary-1

בכל פעולה בKillzone: Mercenary אתם מתוגמלים. בכסף וירטואלי במשחק.  התשלום הוא לא רק בקמפיין לשחקן יחיד, אלא גם במצב המרובה המשתתפים. השכר שאתם אוספים מופקד לחשבון בנק אחד, ולכן כסף שהרווחתם במשימות הקמפיין יכול גם לשמש כדי לקנות ציוד ונשק למולטיפלייר, ולהפך.

מעניין כי תאריך השחרור, זהה לתאריך השחרור שהוכרז למשחק הגדול של השנה GTA V, לא בטוח שחברת Guerilla לקחה את זה בחשבון, בינתיים היא חשפה עוד טריילר:

מקור: PlayStation Blog

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות