GTA V: עדכונים ותמונות חדשות

עברו חודשיים מאז אישור ההכרזה הרשמית בנוגע לשחרור המשחק באביב ומאז החשיפה הגדולה על המשחק GTA 5, רוקסטאר פינקה את המעריצים בחג המולד בתמונות חדשות ששפכו עוד קצת אור על מה הולך לקרות בו ולאט לאט אנחנו מתקדמים בזמן ומתקרבים … יש עוד זמן, החורף עדיין כאן, אבל הדופק כבר מתחיל לעלות.

תחנת רדיו – NightRide FM

בעל טור ידוע בצרפת צייץ בטוויטר שלו על תחנת רדיו בשם “NightRide FM” שתיקח חלק במשחק ותהיה מבוססת על מוסיקה משנות ה-80, ביחד עם הדי.ג'יי קווינסקי (Kavinsky). זה לא היה מעניין אם קווינסקי בעצמו, לא היה מצייץ בחזרה: “NightRide FM”.

עצומה של שחקני ה- PC

לשחקני ה-PC שבינינו, כידוע, רוקסטאר לא הכריזה על גרסה למשחק Grand Theft Auto 5 למחשב האישי,  בדומה לכותרים האחרונים ובכלל, לכותרי החברה, גרסת PC משוחררת כמה חודשים טובים אחרי ההשקה הגדולה לקונסולות. מעריצים רבים זועמים על ההתעלמות הגורפת של החברה משחקני המחשב ואפילו הקימו עצומה וירטואלית בכדי לגייס 150K חתימות וסך החתימות נכון להרגע, נושק ל-140K. 

בסופ"ש האחרון, החברה שחררה אוסף של תמונות רקע חדשות של המשחק, וביחד עם התמונות הקודמות, יש לנו כבר אוסף של שמונה תמונות רקע של המשחק הכי מצופה לשנה הקרובה:

GTA 5: עדכונים ותמונות חדשות GTA 5: עדכונים ותמונות חדשות GTA-V-Screenshots GTA-V-Screenshots-5 GTA-V-Screenshots-8 GTA-V-Screenshots-2 GTA-V-Screenshots-3 GTA-V-Screenshots-9

החודש רוקסטאר תשחרר את התמונה שמעריצים רבים מחכים לה ושהפכה לאחרונה לעניין רציני- עטיפת המשחק!

[divider] 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הבלונדה עם האייפון- פ33ה!!

game of the year