עיצוב סופי של בקר השליטה ל-GameStick נחשף

חברת PlayJam חשפה היום את העיצוב הסופי והמלוטש לבקר ה- GameStick. החברה גם סיפקה כמה פרטים על תחנת העגינה שלו. הבקר עבר מספר שינויים בהתאם למשוב שקיבלה החברה מתומכיה דרך Kickstarter (שחצה כבר את החצי מיליון דולר), והיום מפרסם מנכ"ל החברה, ג'ספר סמית, עדכון חשוב שחושף את העיצוב הסופי.
gamestick בנוסף לעיצוב החדש, אנחנו מגלים שיציאת ה- HDMI ממוקמת עכשיו בחלק האחורי של הבקר. הסטיק עצמו מקבל חריץ להרחבת 32GB (כרטיס microSD), ששודרגה  "בתגובה לדרישה מכרעת". המנכ"ל מאמין שהחברה בדרך הנכונה, וציין כי: "עם קמפיין Kickstarter שהצליח להכפיל פי חמש את ה- 100.000 $, נשארו מספר ימים בודדים , ואנו מאמינים בביקוש."
gamestick-dock אשר לתחנת העגינה, הייתם מצפים לחיבור  אלחוטי, אך ב-Playjam מעדכנים כי התחנה מתחברת אל הבקר דרך סלילים אלקטרומגנטיים, ותומכת גם בחומרה היקפית כגון עכברים, מקלדות, מצלמות ומיקרופונים לשימוש עם ה-GameStick. יש לתחנת העדינה גם חריץ לכרטיס זכרון 64GB, מה שלוקח את פוטנציאל הקיבולת הכוללת של ה-GameStick עד ל- 104GB. לא רע לקונסולה מזערית שכזו. הנה תמונות של הבקר בעיצוב הסופי מכל הזוויות:
gamestick-1 gamestick-2 gamestick-3 gamestick-5 gamestick-6
מקור: Joystiq

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x