(Defiance (MMO Shooter- תאריך היציאה הוכרז

Defiance הוא משחק יריות בגוף שלישי בעולם פתוח, שמפותח ויופץ על-ידי חברת Trion Worlds . החברה מודיעה היום כי המשחק ישוחרר ב- 2/4/2013 ל- Xbox 360, PlayStation 3, PC.

defiance

המשחק יתרחש באזור מפרץ סן פרנסיסקו בזמן שבו כדור הארץ השתנה באופן דרמטי והשתלט על ידי חייזרים. לטענת המפתחים, המשחק עשוי ישפיע על העלילה של סדרת הטלוויזיה הפופולרית של Syfy, שישוחרר שבועיים אחרי,ב-15 לאפריל . העלילה בסדרה מתרחשת  בסנט לואיס, ובהתאם לפידבקים ולהתפתחויות של המשחק, הסדרה עשויה להשתנות. לחילופין, עלילת הסדרה עצמה עשויה להשפיע על עלילת המשחק, כך שבשני המקרים, אחת תשפיע על השני, ולהפך.

http://www.youtube.com/watch?v=7fJyf_JA304

המשחק יהיה מולטיפלייר שיכיל עלילת רקע , יהיה גם קרבות אחד על אחד, קו-אופ, תמיכה בקלאנים, מערכת דרגות, שדרוגים של נשקים, יכולות, רכבים ועוד.  בדומה למשחק היריות החינמי PlanetSide, גם משחק זה יתמוך באלפי שחקנים והעלילה בו תתפתח בהתאם למשחק שבנוי להימשך לנצח, בערך. (אלא אם כן ייכשל).

 

חברת טריון, שותפה גם למשחק היריות מגוף ראשון החינמי של חברת קרייטק, Warface, שהבטא של המשחק Warface החלה החודש באמריקה. קרייטק גם פתחה השבוע אולפן ראשון בארה"ב.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות