Dead Space 3 יכיל מערכת תשלום פנימית

בדומה לכותר הקודם, חבילת האספנים של המשחק Dead Space 3, תכיל בונוסים כמו גישה בלעדית לנשק חזק וזוג חליפות חלופיות לחליפה הסטנדרטית ששחקן 'רגיל' מקבל. עד כאן, הגיוני ומקובל.

היום נודע כי המשחק,שיגיע עם מערכת לשדרוג נשקים, שתאפשר לשחקנים לאסוף חפצים בעולם המשחק ולהכין מהם שדרוגים לנשקים, יכיל לראשונה מערכת תשלום פנימית. בחברת EA, לקחו בחשבון שיש לא מעט שחקנים, שאין להם את כל הזמן שבעולם לשוטט ברחבי המשחק ולחפש חפצים, ולכן יצרה 'חבילות משאבים', שיכילו חומרי גלם, ויאפשרו לאותם השחקנים לחסוך זמן. אבל זמן שווה כסף, ולכן החבילות הללו יעלו כסף אמיתי.

dead space 3 משחק
מה עם ה-50 שקל שאתה חייב לי?

בכיר בחברה מסר בתגובה כי: " אייזק (הדמות הראשית), יצטרך לנסות ולשרוד בתנאים בוגדניים וקשים וחייו יהיו תלויים במשאבים וחלקי נשק שיעזרו לו לבנות כלי נשק חדשים וחזקים יותר. שחקנים שירצו להאיץ את התהליך, תהיה להם את האפשרות לקנות משאבים מסוימים באמצעות מטבע במשחק או באמצעות PlayStation dollars/Microsoft points, בעוד שאת חלקי הנשק החזקים ביותר, ניתן להשיג דרך משחק. רכישת פריטים אלה אינה הכרחית בשום שלב במשחק." לא ברור אם גם לגרסת המחשב, המערכת תשלום הזו תהיה זמינה. אולי דרך המערכת של Origin.

"תנאים בוגדניים"

חידוש זה מתווסף לחידוש של מצב הקו-אופ למשחק. כשלטענת החברה, ההחלטה נבעה מהמסקנה שהם הגיעו אליה, והיא ששני הכותרים הראשונים היו מפחידים מדי לחלק גדול מהשחקנים והאפשרות של לשחק עם עוד חבר תפחית את אלמנט הפחד. ב- 15 לינואר שוחרר דמו לקונסולת האקסבוקס, דרך השירות Xbox Live ואתמול הדמו שוחרר לפלייסטיישן 3 , דרך שירות ה- PlayStation Network. כרגע אין דמו למחשב.

המשחק Dead Space 3 ישוחרר בישראל בתאריך 8/2/2013 ל- Xbox 360, PS3 ולמחשב האישי – PC.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=CtsbdCSbLa8]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

המערכת תשלום השנויה במחלוקת כבר "נפרצה" (יש פירצה שלא ידעו עליה)

http://news.softpedia.com/news/Dead-Space-3-Item-Farming-Glitch-Allows-Players-to-Pick-Up-Unlimited-Resources-327323.shtml

איזה כיף לראות ש game pro בנו אתר בשפת הקודש ♥