Crytek מקימה אולפן ראשון באמריקה. איך זה קשור ל- Darksiders ?

פשיטת הרגל של חברת THQ, ומכירתה בחלקים, במכירה פומבית שנסגרה שבוע שעבר, השאירה אולפן אחד בשם Vigil, ללא קונים. קשה להבין מהצד מדוע לא הוגשה אפילו הצעה אחת לרכישת החברה, שאחראית על פיתוח סדרת Darksiders, אך נשיא THQ ג'ייסון רובין, היטיב להסביר בראיון למגזין Game Informer, ש"מאחר והאנשים בחברה רק סיימו לעבוד על הכותר האחרון בסדרה ( Darksiders 2), הפרויקט החדש שלהם (Crawler), הצטייר בעיניי הרוכשים הפוטנציאלים כמסוכן מדי".

Darksiders

אבל, סיפור אמריקאי חייב להסתיים ב-Happy End , והיום נודע כי ש-36 מאנשי צוות האולפן, כולל מנהל בכיר (דייויד אדמס) , "אומצו" על ידי לא אחרת מאשר חברת  Crytek, שתצרף את העובדים החדשים לאולפן שהקימה באוסטין, טקסס, ארצות הברית. כזכור, חברת קרייטק רכשה את הזכויות לכותר Homefront 2, באותה מכירה פומבית. מה שבטוח זה שעכשיו ג'ייסון רובין יכול להיות מרוצה.

VIGIL

מדובר באולפן התשיעי של החברה ברחבי העולם, והאולפן הראשון שלה על אדמת הדוד סם.  סבאט יירלי (Cevat Yerli), מנכ"ל חברת קרייטק (מפתחת סדרת Crysis) , הודיע לאחר ההכרזה על הקמת האולפן החדש : "המחשבה שנתחיל לעבוד באולפן החדש עם דייויד אדמס והצוות המוכשר שלו, יוצרת כאן התלהבות והתרגשות רבה. אני כבר מתחיל לדמיין איך מנוע ה- CryEngine (שבלי קשר לקרייסיס  הוא סיפור הצלחה) יעשה פלאים אם נשלב אותו בפרוייקטים החדשים".

Crytek-USA

סביר להניח שהאולפן החדש לא יעבוד כותר Darksiders, אחרת, קרייטק היתה רוכשת את כל החברה במכירה הפומבית בשבוע שעבר.

לבטא הפתוחה של Crysis 3, כבר נרשמתם? יש לכם שבועיים לחרוש.

מקור: Gamasutra.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות