Call of Duty:Online הגרסה הסינית נכנסת לביטא

cod2

בשנת 2000, ממשלת סין החליטה לאסור במדינה שימוש בקונסולות משחקים. למה? משום שהיא הגיעה למסקנה שצריך להגן על הדור הצעיר, דור העתיד, מאחר ומשחקי המחשב הורסים ומבלבלים אותו. זה לא מנע מתעשיית משחקי המחשב בסין להתעצם וכבר להגיע באותה השנה לשוק במגלגל 100M דולר. הסינים, אם זה מפתיע מישהו, יצרו אלטרנטיבות זולות ונחותות לקונסולות הקיימות בשוק וכדי שלא נתבלבל, הם החליטו להעניק להם שמות ולוק דומים לקונסולות קיימות אחרות.

fake-console

השנים חלפו, והסינים התברר, הם עם שחובב גיימינג, ולמרות כל האיסורים, הם תמיד מצאו את הדרך לשחק איכשהו. ואם יש אוכלוסיה ענקית של גיימרים שאוהבים לשחק במשחקי מחשב, אין פלא שבחברה כמו אקטיביז'ן, ישבו וחשבו איך אפשר לעזור לכל אותם מיליוני הגיימרים בכדי להעניק להם את החוויה האולטימטיבית של משחקי יריות בגוף ראשון ולהכניס את המותג Call of Duty לסין , בצורה שתעקוף את חסמי הכניסה מחמירים. כדי להבהיר לכולנו שהיא לוקחת ברצינות את הנסיון כניסה לסין,  רכשה אקטיביז'ן 17 דומיינים שקשורים למותג 'COD' ולסין, כמו:BlackOpsChina.com או CallofDutyChina.com וגם ModernWarfareChina.com וכו'. בהמשך היא מודיעה כי מצאה את הדרך להיכנס לסין, דרך אחת מחברות המשחקי אונליין הגדולות בסין- Tencent Games שתעזור לחברה להחדיר את המשחק לסין בצורה הטובה ביותר.

codo

השילוב הזה, מאוד מפתיע, מאחר וחברת Tencent Games היא בעלת משחק ה- FPS הפופולרי ביותר בסין, CrossFire, מה שעלול להתברר כקניבליזציה בסופו של דבר, אלא אם כן, החברה הבינה שלטווח הארוך, הצעד הזה יעשה לה טוב. וכך בעצם נוצרה הגרסה הסינית למשחק קול אוף דיוטי, או בשמו המלא- Call of Duty:Online.

cod CHINA

המשחק הוכרז ביולי 2012 באמצעות הטיזר הבא:

http://www.youtube.com/watch?v=_qyxjVsojQI

המשחק, ל'חדי העין' שבינינו, הוא מעין שילוב של שני הכותרים הראשונים של Modern Warfare. שזה אגב, נשמע כמו שילוב נהדר. ועוד בחינם. Call of Duty:Online יהיה שיתוף פעולה בין המפתחות Raven Software והחטיבה הסינית של אקטיביז'ן-Activision Shanghai . המשחק יהיה אמנם חינמי, אך יכיל אלמנטים של שיטת התשלום המקובלת במשחקים חינמיים ברשת-תשלום עבור תוספות ושדרוגים.

השבוע תתחיל הביטא של המשחק ואל תצפו ליותר מדי סרטוני גיימפליי ביוטיוב, כי אם לא שמעתם, גם היוטיוב חסום לסינים. אבל אפשר לסמוך על הסינים שימצאו דרך להראות לעולם שגם הם עושים חיים ומשחקים במשחק הרשת הפופולרי בעולם- Call of Duty.

"הסינים האלה נחמדים דווקא"

כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות