אקטיוויז'ן מציגה מועמד חדש למועדון המיליארד: Skylanders

Activision, מפיצת הסדרה המצליחה בכל הזמנים 'Call of Duty', מוכיחה שוב שעסקים זה הצד החזק שלה, ואחד הזיכיונות האחרונים שלה, Skylanders, עשוי לעבור את רף ההכנסות של מיליארד דולר.

השבוע פורסמה רשימת 10 המשחקים הנמכרים ביותר בארה"ב, בתקופת החגים, דצמבר 2012. אחד המשחקים שהצליח להיכנס לרשימה (מקום 8) הזו, הוא הכותר 'Skylanders Giants'. זהו משחק המשך לכותר שיצא בשנה שעברה בשם 'Skylanders Spyro's Adventure', שהחזיר לחיים את ספיירו הדרקון המיתולוגי, מקונסולת ה- PS.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iRrn9akG-qg]

שני הכותרים ששוחררו מבוססים על שילוב של צעצוע ומשחק וידאו, אוסף של מפלצות פלסטיק חמודות וצבעוניות בעולם ווירטואלי ומושקע.

השבוע הודיעה החברה הודיעה כי Skylanders, אחרי קצת יותר משנה בשוק, הספיק לגרוף הכנסות של 500 מיליון דולרים בארה"ב. תוני NPD מראים כי Skylanders הצליח לעקוף בסיבוב מותגים של יריבים פופולריים, כגון: סדרת ההיאבקות Beyblades, WWE ואפילו מלחמת כוכבים. גם על אנגליה ההצלחה לא פסחה והאתר GfK מדווח כי המותג Skylanders הצליח להגיע למקום השלישי, כשמקדימים אותו FIFA של EA ו- 'Call of Duty' של Activision.

בקצב הזה, ייקח לאקטיביז'ן פחות משנה להכניס את המותג Skylanders למועדון מיליארד הדולר שלהם, בו מככבות הסדרות Call of Duty וכמובן 'World of Warcraft'.

איך עובד המשחק Skylanders ?

מדובר במשחק שהוא אוסף של דמויות קטנות מפלסטיק-פסלונים, כאשר חבילת הבסיס, עולה כ-70$ והיא כוללת דיסק של המשחק, שלוש מפלצות ומשטח מעוצב שעליו מניחים את המפלצות הקטנות.

המשחק מצליח לשלב בצורה טובה משחק מחשב עם דמויות פיסיות של פסלוני מפלצות והוא יודע לאתר באופן אלחוטי, פסלון שהונח על המשטח, באותו הרגע, תוכלו לראות איך המפלצת הקטנה שלכם עוברת מהעולם האמיתי שעל המשטח, אל עבר העולם הווירטואלי, הופכת לדמות ראשית במשחק הפעולה והפלטפורמה על גבי מרקע המסך.

כמובן, שעל מנת לזכות בכל הבונוסים של המשחק ולצפות בכל השלבים, השחקן חייב לקנות בובות נוספות בנפרד. הסיבה היא שלכל דמות יש יכולות מיוחדות, כמו למשל, מפלצת שמסוגלת לשחות במים ואף להרחיק ולהגיע לאזורים הרטובים ביותר של עולם המשחק, כמו שאף מפלצת לא מסוגלת. רוצים מפלצת חדשה? שלם 15$.

"רק לפני שנה, הרעיון של להביא את הצעצועים לחיים בעולם וירטואלי היה בר סיכון מאחר והתבנית הזו לא נבדקה קודם, אך Activision ו-'Toys For Bob' האמינו בקונספט הזה והלכו איתו עד הסוף ועכשיו מדובר בקטגוריית שכבר התקבעה בשוק, וההוכחה לכך היא אימוץ המוני על ידי מיליוני הורים וילדים בכל מקום בעולם", אמר ג'ון קווין, סמנכ"ל שיווק צרכנים בחברת Activision.

המשחק Skylanders Giants שוחרר באוקטובר ל- Wii, 360, PS3, 3DS, Wii U.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=JRve2P7_oFM]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות