חברת סטארט-אפ מציגה: גיוס עובדים באמצעות Portal 2

PORTAL-2-WIBI

חברת סטארט-אפ בשם WibiData, הכניסה אלמנט מקורי כחלק מתהליך הגיוס שלה, באמצעות גרסה מיוחדת שהכינה למשחק הפאזל המפורסם, Portal 2, שתסייע לה למצוא עובדים חדשים.

כל מהנדס תוכנה שרוצה להצטרף לסגל המצומצם והנחשק, שמונה 22 העובדים, יהיה חייב לנווט את דרכו דרך חמישה מבחנים/משימות, המהווים שחזור וירטואלי של משרדי החברה.

wibiPorta. קרדיט-venturebeat
WibiData בגרסת המוד. קרדיט-venturebeat

מנכ"ל החברה, Christophe Bisciglia, קיבל את הרעיון אחרי שנחשף למוד אחר למשחק, שפיתח בחור צעיר בשם דאג הוגלנד (Doug Hoogland) בשנת 2011.

portal-2-Gary and Stephy
Gary and Stephy. קרדיט: yahoo

דאג פיתח מוד בעל 3 שלבים מרשימים, עם שימוש בקולה של אלן מקליין (Ellen Mclain), זמרת האופרה והקול מאחורי GLaDOS, רק כדי לשאול את חברתו, אם היא מוכנה להינשא לו. כמה רומנטי… צפו בהצעת הנישואין:

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=o8SdYz7cq04]

החברה הטיסה את דאג למשרדיה שבסן- פרנסיסקו, וסיפקה לו הדמיות אדריכליות של חלל המבנה, כדי שיפתח גרסה וירטואלית נאמנה למשחק. המוצר המוגמר, זמין במחלקת הדרושים באתר של WibiData, וכחלק מהשלמת התהליך, המועמדים נדרשים להיכנס לכל אחד מחדרי הישיבות במשרדי החברה, ואז לקחת מעלית לחדר בדיקה (שאגב, לא קיים בחיים האמיתיים) ולפתור סדרה של חידות לפני שהם עוברים לשלב הבא. (ראיון עבודה?).

"אני חושב שהרבה אנשים חושבים: 'זה ממש מגניב שהם יצרו משחק וידאו לגיוס אנשים. אני רוצה לעבוד שם' ",סיכם מנכ"ל החברה. אכן.

מקור: הניו-יורק טיימס

[divider]

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות

עוד מקום שניתן לגיוס עובדים
HRus. בהצלחה!

אחלה דניאל, רק איך זה קשור למשחקים? 🙂

כתבות באותו נושא: