רכשתם קונסולת Wii U משומשת ? סיכוי טוב שירשתם גם ספריית משחקים בחינם

קונסולת הדור הבא של נינטנדו, ה- Wii U, רק הושקה ואף זכתה להצלחה במכירות סוף השנה, אבל יש כבר כאלה שמעוניינים להיפטר מהקונסולה החדשה של נינטנדו, מסיבות כאלה או אחרות, ומציעים אותה למכירה


דיווח של מספר משתמשים באתר neogaf , שרכשו קונסולה משומשת, מגלה כי להפתעתם, לאחר ההתחברות לחנות המשחקים של נינטנדו- eShop, נתוני הבעלים הקודם נשמרו, כולל האופציה להוריד מחדש ובחינם את כל המשחקים שהבעלים הקודם רכש.

כשחושבים על כך, זה נשמע הגיוני, בהתחשב בכך שתעודות הזהות הוירטואליות של משתמשי נינטנדו ברשת (Nintendo Network ID), קשורים למערכת שהם יצרו, כלומר נצרבו איכשהו על הקונסולה.

וכך נוצר מצב שכל משתמש רשום יכול ליהנות דרך ה- eShop , בעזרת זיהוי הקונסולה, מהורדות חוזרות של משחקים שכבר נרכשו. 

מנינטנדו עדיין לא התקבלה תגובה בענין זה.


השקת הקונסולה Wii U סומנה כהצלחה בארצות הברית ובמהלך השבוע הראשון מכרה החברה מעל 400,000 יחידות של הקונסולה החדשה- Wii U.

ה-Wii U הצליחה ליישר קו (עוצמת עיבוד ויכולות גרפיות) עם הקונסולות הנוכחיות  של ה-PS3 וה-360, שגם הן ניצלו את סוף השנה להגדיל מכירות. אולם, הנתונים המרשימים של ה- Wii U,  לא יחזיקו מעמד יותר מדי זמן ולא יהוו תחרות עם הקונסולות החדשות שמיקרוסופט (Xbox 720) וסוני (PS4) צפויות להציג במהלך 2013 ולהשיק תוך שנה פלוס.

אפשר בהחלט להגדיר את ה-Wii U כסנונית קונסולת הדור הבא שמושקת. משחקים כמו GTA 5 שכבר הוכרזו ככאלה שיתבססו על הקונסולות של הדור הנוכחי לXBox  ול PS3 , יסמנו כנראה את סופן של הקונסולות העכשוויות ויפנו את מקומן לדור הבא.




 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות

אחלה

🙂