StarCraft II: Heart of the Swarm הבטא מתרחבת

משחק האסטרטגיה StarCraft II הוא טרילוגיה שמשתרעת על פני 3 חלקים. הפרק הראשון ששוחרר היה  כמובן כותר ההמשך שכל העולם בערך חיכה לו – StarCraft IIWings of Liberty ששוחרר לפני כשנתיים.
הפרק הבא בטרילוגיית  Starcraft II, נקרא StarCraft II: Heart of the Swarm, והוא עתיד להגיע אלינו ב-12/03/2013.

הפרק הבא  ימשיך את הסיפור של Starcraft II מהצד של ה-Zerg ומלכתם , בת האנוש לשעבר, שרה קריגן, שה- Zerg הפכו אותה ליצור החזק בגלקסיה – מלכת הלהבים.

העלילה תשתרע על פני  20 משימות, ותספר את מסעה של קריגן ונסיונה לאחד מחדש את נחילי ה-Zerg ולנקום בארקטורוס מנגסק. בנוסף, מבטיחים בבליזארד שינויים רבים ושיפורים במצב המולטיפלייר.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=45HDbKdJHy4]

עד כה, מצב האונליין של הפרק הבא היה זמין רק לקבוצה מצומצמת של שחקנים מקצוענים שהוכיחו את עצמם ב-StarCraft IIWings of Liberty וגם עיתונאים. היום מודיעה החברה כי כל מי שביצע הזמנה מוקדמת של הפרק הבא, עד התאריך 18/12, יוכל להנות מהביטא על בסיס שבועי.

ההורדה תתבצע דרך הבאטל.נט ומי שזכאי להתנסות בביטא יוכל לראות זאת בחשבון שלו.

בליזארד התיחסה גם למידע בנוגע למפתחות לביטא שנמכרים באתרים כמו Amazon ו eBay והיא מבקשת מהשחקנים לבדוק שלא מדובר במזימה כזו או אחרת. כדאי גם שתשימו לב לכל מיני אתרים שמנסים למכור גרסאות אספנים במחירים נמוכים או עם שמות מחשידים. הגרסה הרגילה תעלה 40$ ואילו גרסת האספנים שנחשפה בחודש שעבר תעלה כפול (79.99$). 

[youtube=http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SG_3R9BoVvg]
StarCraft II: Heart of the Swarm ישוחרר בישראל, ב- 13.2.2013 למחשב האישי PC.

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות