God of War: Ascension – מחממים מנועים

PTOM_God_of_War_Ascension

God of War: Ascension הינו המשחק הבא בסדרת הפעולה המצליחה של סוני שעלילתו תיקח אותנו לתקופה קודמת מהכותרים ששוחררו עד היום, ותעסוק בעלייתו של קרייטוס (Kratos) והדרך להפיכתו לסוג של אל-מלחמה דרך האירועים שבזכותם הוא זכה לכינוי – רוח הרפאים של ספרטה (Ghost of Sparta).

אין ספק כי מדבור בכותר הכי גדול והבלעדי של סוני לשנה הבאה ולמרות שלא מעט אנשים הרימו גבה כהחברה בישרה שיהיה גם מולטי למשחק, אמרו שזה לא יכול לעבוד, שזה יהרוס את השם של המשחק, שזה לא קשור וכו' וכו'. הטריילר האחרון מוכיח ההיפך.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=QmUVdPpyw5g]

הטריילר  "Evil Ways" מציג את אחד ממצבי המולטיפלייר שבו יתחרו 4 לוחמים על כתר champion of the Gods! בסרטון החדש והמעולה אתם יכולים להתרשם מהאלמנטים האכזריים בקרבות ומאפשרויות הלחימה השונות. זה נראה כמו שהמוד הזה במולטי הולך להיות מוד הקרבות הכי אכזרי שראינו.

GOW-MULTIPLYER-MODE

המשחק החדש מבטיח להיות מושקע ושאפתני מתמיד (כיאה לסדרה) שלבטח יגרום ל PS3 שלכם להזיע, במיוחד אם אתם מתכננים לערוף ראשים ולהרביץ לאלים בפול HD או בתלת מימד 3D .

המשחק יושק בשלוש גרסאות שונות, גרסה "רגילה" ושתי גרסאות לאספנים – החבילה היקרה יותר כוללת דמות פלסטיק של קרייטוס בגובה שמונה אינצ', קוד להורדת פס הקול המקורי של המשחק ורקעים עבור הקונסולה, צבירה של כפל נקודות ניסיון בקרבות מולטיפלייר וגישה חינמית לכלל התכנים הנוספים (DLC) שישוחררו עבור המשחק.

קרייטוס אחרי נופש באילת

המשחק ישוחרר לפלייסטיישן 3 (PS3) בלבד,  ב-13/03/2013.

אנחנו לא יכולים לחכות.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות
2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x