Windows 8 בדרך אליכם: מיקרוסופט משיקה בישראל מתחמים חווייתיים

מיקרוסופט משיקה היום מתחמים אינטראקטיביים במוקדי קניות ראשיים ברחבי הארץ, בשיתוף חברת SAMSUNG ורשת החנויות BUG,  על מנת לקדם את מערכת ההפעלה החדשה Windows 8. 

צילום: ארז שחם
החברה נקטה במהלך שיווקי דומה גם ברחבי ארצות-הברית וקנדה, שם הקימה מתחמים דומים במהלך החגים הנוכחיים כדי להגביר את המודעות והחשיפה למערכת ההפעלה החדשה.
מערכת ההפעלה החדשה, שונה בתכלית מווינדוס 7 הפופולרית, והיא כוללת מסך התראות מפואר, חנות אפליקציות, וידג'טים למיניהם וגישה מהירה לתוכנות ועדכונים. 
נראה שמיקרוסופט מנסה הפעם להתאים את Windows 8 לעידן הטכנולוגי החדש שמככבות בו אפל וגוגל. 
סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט העולמית, עסוק מאוד לאחרונה בשיווק מסיבי של מערכת ההפעלה החדשה 'ווינדוס 8' שהושקה לפני כחודשיים. בתחילת חודש שעבר סטיב באלמר אף ביקר בישראל והשתתף באירוע Discovery שנערך בגני התערוכה בתל-אביב.
בנאומו הוא הכריז כי "אנחנו הולכים עד הסוף, זו היוזמה החשובה ביותר של חברתנו, אחת מארבע החשובות בכל היסטוריה של החברה – ביחד עם ההקמה, השקת מחשב ה-PC עם IBM והשקת 'חלונות 95' " , לגבי טאבלט הסרפס (Surface) הוא אישר כי הוא יגיע לישראל בקרוב, וכדרך אגב, הוא הכריז שקונסולת האקסבוקס תשווק רשמית בישראל החל מה-21 בחודש לנובמבר. 

במסגרת שיתוף הפעולה, יושקו שישה מתחמים בקונספט זהה, שם יוכלו הצרכנים לחוות ולהתרשם ממערכת ההפעלה החדשה, מהמכשירים המתוחכמים ומהאביזרים הנלווים. הצרכנים יוכלו להתרשם ממגוון מוצרי סמסונג -מחשבים ניידים, טאבלטים ומחשבי All in one.  מטרת המתחמים היא  לתת לצרכנים להכיר ולהתנסות בעצמם במערכת ההפעלה החדשה,  ולרשותם יעמדו יועצי המחשבים של רשת באג שיתנו מענה על כל ההיבטים הטכניים של המוצרים וניתן יהיה כמובן לרכוש את המוצרים במקום.

בנוסף, יעמדו לרשות המתעניינים כורסאות מדליקות להתנסות חווייתית עם Windows 8 באמצעות יצירת סרטון אישי המבוסס על נתוני הפייסבוק של המשתמש.

צילום: ארז שחם

לאחרונה הושקה אפליקציית ה- SmartGlass של מיקרוסופט שמאפשרת למשתמש להתחבר למחשב האישי, לאקסבוקס, לטאבלט ולסמרטפון להעביר תכנים מאחד לשני, או להפוך את אחד המכשירים לשלט רחוק. במתחם המדובר, לא בטוח אם נוכל להתרשם מהאפליקציה אך עמדת XBox 360 בהחלט ממוקמת שם והמבקרים יוכלו להתנסות בפלטפורמת המשחק, לשחק האחד נגד השני, ואף לרכוש את הקונסולה , כמו גם משחקים, דרך יועצים מטעם הרשת באג. המתחמים מעוצבים בסגנון עתידני, חדיש ודינמי ובמיקרוסופט מבטיחים כי הם יספקו לצרכנים את חוויית המשתמש האולטימטיבית. 

הפעילות תתקיים למשך שלושה שבועות החל מה- 18.12.

קניון רמת אביב + שבעת הכוכבים 21.12 – 18.12 

דיזינגוף סנטר 26.12 – 23.12

הקניון הגדול בפתח תקוה 28.12 – 25.12

קניון מלחה + קריון  4.1 – 1.1

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x