PlanetSide 2: משחק יריות המוני ברשת שוחרר!

PlanetSide 2, משחק יריות המוני ברשת יאפשר לנו לשחק במפות גדולות שלא נראו עד היום עם מאות עד אלפי שחקנים בו זמנית בקרבות שימשכו ימים עד שבועות – והכל בחינם!

PlanetSide 2 הוא משחק יריות המוני ברשת שפותח תחת 'Sony Online Entertainment' והחל כביטא סגורה עד לשחרורו. המשחק זמין להורדה בסטים ויהיה ללא תשלום בניגוד לקודמו שהיה בתשלום חודשי.

PlanetSide 2 מתרחש במקום שנקרא Auraxis. הלחימות יהיו בעיקר על כיבוש טריטוריות חשובות ושליטה על משאבים יקרים. כל שדה קרב מכיל את שני האלמנטים האלה שהם כאמור מרכז הלחימה. האימפריה שתצליח לכבוש את הטריטוריות בשדה הקרב יזכו לבונוסים כגון דלק, תחמושת, טכנולוגיה ועוד.

האימפריות הן לב ליבו של המשחק. ישנן שלוש אימפריות במשחק שתצטרכו להצטרף לאחת מהן והיא תלווה אתכם לאורך כל הדרך. לכל אימפריה יש נשקים ורכבים ייחודים לה וגם שיטות טקטיות מסוימות ייחודיות לכל אימפריה.

Terran Republic – ממשלה צבאית, רודנית שאובססיבית בשמירה על החוקים והסדר ומשתמשת בצבאה כדי לשמור על הסדר באזוריה. ה-Terran מאמינים שהאופי הרודני ידחוף את האנושות לדו-קיום.

New Conglomerate – קבוצת מורדים שמורכבת מאנשים שהגיעו מפלגים שונים. נקראים גם לוחמי החופש שרוצים להשיג את מטרתם בכל מחיר. מכאן אפשר להבין גם שהאימפריה שהם הכי מתעבים היא ה-Terran Republic.

Vanu Sovereignty – מאמינים שרק בעזרת הטכנולוגיה, האנושות תוכל להתפתח. Vanu מפעילים טכנולוגית חייזרים מפותחת מאוד בשדה הקרב.

להורדת המשחק מסטים

 מקור: hwzone

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סיימון מה אומר על המשחק? ניסית אותו אחרי השחרור??

ניסיתי אותה אבל לא יותר מדי
בהתחלה היה די בלאגן ובלבול
מה גם שזה משחק שדורש צוות איתך

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x