Mirror’s Edge 2 – מי אמר שאין המשך?

בן קאזינס, מפתח שוודי שעבר בעבר ב EA מבשר  בטוויטר ש"ידוע בקהילת הפיתוח ב(עיר הבירה)שטוקהולם ש-Mirror's Edge 2 נמצא בפיתוח ב-Dice".

בעבר, EA ו-Dice הודיעו כי הפיתוח של המשחק הופסק ומצד שני התחמקו משאלות נוקבות לגבי המשך הסדרה והסכימו רק לומר שהן היו רוצות לחזור לסדרה, למרות חוסר ההצלחה המסחרי של המשחק הראשון ובעיקר כי מדובר במשחק חדש , מרענן ומקורי שמוסיף כבוד. בד בבד הן טענו שמשחק המשך עשוי להגיע רק כאשר תנאי השוק יהיו
מתאימים. האמת שהדברים נאמרו בתקופה שלפני שחרור המשחק המצליח Battlefield 3 ועם ההצלחה של באטלפילד 3 , אפשר להניח שהתנאים וכמובן הכיסים הבשילו לכדי פיתוח והשקעה חדשים.

הודעה זו באה בתגובה לראיון שפורסם היום עם אנשי Dice באתר eurogamer, בראיון מצהירים נציגי Dice כי הדבר האחרון שהם רוצים הוא שהחברה תהפוך למפעל למשחקי באטלפילד, בדומה לחברות כגון Infinity Ward (שבטח עסוקה עכשיו עם mw4) ו-Treyarch (ששחררה עכשיו את Black Ops 2) שמפתחות אך ורק משחקים בסדרת Call of Duty.  אז נכון שהמשך למשחק באטלפילד 3 (bf3) כבר נחשף בתוך הזמנה לבטא שקיבלו כל מי שהזמין את המשחק הכושל Medal of Honor: Warfighter ויזכה לשם המקורי (לא סופי) באטלפילד 4 (bf4) , אבל עדיין חשוב לנציגי האולפן להבהיר כי "לא חסרים אנשי פיתוח  ב-Dice שעובדים היום על פרויקטים שלא קשורים לסדרת באטלפילד".

המשחק Mirror's Edge שוחרר בשנת 2008 למחשב ולקונסולות ושילב משחקיות חדשנית ומיוחדת (פלטפורמה-פארקור) מנקודת מבט מגוף ראשון, קרבות פנים אל פנים ואישיות ויזואלית ייחודית. הדמות הראשית היא  FAITH, חברה במין ארגון שמעביר מסרים חשאיים ממקום למקום ומתניידת באמצעות ריצה על גגות הבניינים בכדי להילחם בשחיתות שהובילה  להפללת אחותה השוטרת שהואשמה ברצח פוליטיקאי בכיר.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2N1TJP1cxmo

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x