תכנים בדף

סוני אומרת של-Spider-Man הכוח לעזור להם להגיע ל-100 מיליון קונסולות

הנשיא והמנכ"ל של סוני, שון ליידן, אמר ש-Spider-Man הוא ה"צ'אנס הכי גדול" להרחבת העוגה של בסיס הצרכנים שלהם.

קונסולת הפלייסטיישן 4 מכרה מעל 60 מיליון יחידות עד כה, והבוס בסוני, שון ליידן, חושב שהמשחק הבלעדי Spider-Man יעזור משמעותית להגיע למטרת ה-100 מיליון.

בשיחה עם הטלגרף הבריטי, ליידן אמר "ובכן, כפי שאני אומר לאנשי המכירות שלי, 60 המיליון הראשונים אלה ה-60 מיליון הקלים. בשביל להגיע [ל-100 מיליון], צריך לחשוב על 'איך להגדיל את העוגה?'".

האסטרטגיה של ליידן היא לא לגנוב מלאכת מתחרים, אלא למשוך יותר אנשים לעולם הגמשחקים, ובכך להגדיל את בסיס הצרכנים. התוכנית לשוק האירופי היא להתמקד ב"סוג חברתי של משחקים" והאולפנים הממוקמים שם כבר עמלים על כאלו.

"ולגבי השוק בארצות הברית, אני חושב שהצ'אנס הכי טוב להגדלת העוגה הוא עם משחקים כמו Spider-Man," הוא הסביר.
"ספיידרמן הוא כנראה דמות הקומיקס הידועה ביותר בעולם ואנחנו יכולים לקחת את הכותר הזה – ועם הדרך יוצאת הדופן שבה Insomniac הוציאה את הדמות הזו סוף סוף ספיידרמן ישחק כפי שאתה רוצה שהוא ישחק – אני חושב שאנו יכולים להכניס לגיימינג אנשים שלא היו ללא הכוח של דמות כזו."

נשמע שסוני מתייחסת ל-Spider-Man כאל נכס צאן פוטנציאלי. המשחק ייצא בשנה הבאה בלעדית לפלייסטיישן 4; צפו בטריילר מ-E3 2017.